Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@21:51:17 GMT

جانشین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۵۹۴۹

جانشین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ وزیر ورزش و جوانان طی حکمی مجید شهیدی را به عنوان مدیر کل جدید حراست این وزارتخانه منصوب کرد. وی جایگزین جعفر سمیعی شد که اخیراً به عنوان مدیر عامل پرسپولیس منصوب شده است.

وزارت ورزش در حالی شهیدی را به عنوان مدیرکل حراست جدید این وزارتخانه انتخاب کرده که چند روز پیش حکم سرپرستی برای جعفر سمیعی صادر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1080638 برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان جعفر سمیعی مجید شهیدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جعفر سمیعی مجید شهیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر

پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس، نگرانی‌های زیادی بابت غیبت این بازیکن در بازی‌های حساس پیش‌رو برای هواداران این تیم ایجاد شد. امیررضا رفیعی در غیابت بیرانوند نه تنها عملکرد خوبی داشت بلکه تبدیل به تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شد که در ۴ بازی ابتدایی گل نخورده است.

به گزارش ورزش سه کلین‌شیت در ۴ بازی نخست تبدیل به یک طلسم برای دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر شده بود. پیش از این ۶ دروازه‌بان در ۳ بازی نخست خود گل نخورده بودند ولی نتوانستند این روند را در بازی چهارم ادامه دهند. بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس، صلاح‌الدین اونق در شموشک، علی محسن‌زاده در نفت مسجدسلیمان، کریستوفر کنت در سپاهان، گیورگی گیورگیف در نفت مسجدسلیمان و محمدرضا اخباری در سایپا چنین آماری از خود به جای گذاشته بودند و حالا رفیعی اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که در ۴ بازی نخست خود گل نخورده است.

رفیعی مقابل هر چهار تیم عملکرد خوبی داشت و نشان داده که می‌تواند برای علیرضا بیرانوند یک جانشین محکم و امیدوار کننده باشد.

tags # پرسپولیس ، علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است