Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام تدینی با اشاره به اجرای جدی و مستمر طرح «پیوند مسجد و مدرسه» توسط کانون مسجد المهدی(عج)، گفت: کتابخانه مسجد با همکاری این کانون فرهنگی هنری در دو حوزه تخصصی و عمومی فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی تدینی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تهدید کرونا، فرصت های جدیدی برای مساجد ایجاد کرده است، اظهار داشت: اهالی مسجد المهدی (عج) نیز در همین راستا تصمیم گرفتند فعالیت های خود در حوزه های مختلف را در قالب گروه جهادی سامان دهی کنند که موجب انسجام بخشی به این فعالیت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد المهدی (عج) (واقع در تهران، ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، ضلع شمالی پاک الهمدی، خیابان شهید محمد خانی) افزود: قرارگاه جهادی این گروه در دوره شیوع ویروس کرونا در چند نوبت و در مجموع بیش از 270 بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع کردند و این کار را همسو با فرمایش مقام معظم رهبری همچنان ادامه می دهند.

 

وی اضافه کرد: اقدام دیگر گروه جهادی مسجد المهدی (عج) آزادسازی دو زندانی بود که 23 میلیون تومان را شامل می شود. این دو نفر مرتکب جرم غیرعمد شده بودند که نفر دوم دیروز از زندانی در شهر تهران آزاد شد.

 

تدینی گفت: اهالی مسجد المهدی (عج) با تلاش گروه جهادی و پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری همچنین 15 میلیون تومان در قالب کارت هدیه میان نیازمندان و افراد آسیب دیده در دوره کرونا توزیع کردند. همه این ها در حالی است که سطح درآمد نمازگزاران این مسجد و شهروندان این منطقه از شهر تهران، متوسط است.

 

وی اظهار کرد: مجمع علمی نخبگان مسجد المهدی (عج) که شامل چندین دانش آموز و دانشجو است در کمک رسانی به سیل زدگان در اسلام آباد غرب فعالیت دارد که ساخت مسجدی در این منطقه از غرب کشور از جمله فعالیت ها آنها بوده است.

 

امام جماعت مسجد المهدی (عج) با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری این مسجد در حوزه های مختلف، گفت: اعضای مجمع علمی این مسجد مسئولیت اصلی اجرای طرح ها و برگزاری برنامه های این کانون را انجام می دهند. از مهم ترین برنامه های این کانون فرهنگی هنری اجرای جدی و مستمر طرح «پیوند مسجد و مدرسه» است.

 

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه مسجد المهدی (عج) نیز که قفسه باز است توسط کانون فرهنگی هنری و با همکاری مجمع علمی این خانه خدا اداره می شود. بیش از چند هزار جلد در این کتابخانه موجود است که شامل دو قسمت می شود: قسمتی مربوط به کتاب های تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان و قسمتی نیز شامل کتاب هایی در حوزه های دینی، علمی، فرهنگی و تاریخی است.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب کانون فرهنگی هنری مسجد المهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان