Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از مشهد به نقل روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مراسم مرحله پنجم توزیع تجهیزات ورزشی ویژه ۲۸ خانه ورزش روستایی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت روز گذشته با حضور صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، عباس زاده معاون دفتر امور روستایی استانداری، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، خوش باطن رییس هیات ورزش روستایی و دیگر مسوولان در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انجام شد، که در مجموع آمار کل تجهیز خانه‌های ورزش روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون به عدد 80 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در پی تفاهم نامه‌ای که بین شورای هماهنگ مبارزه با مواد مخدر، دفتر روستایی و شورای استانداری و اداره کل ورزش و جوانان منعقد شده، تا پایان سال قرار است 150 خانه ورزش روستایی تجهیز و به بهره برداری برسد که تاکنون 80 خانه ورزش روستایی به وسایل ورزشی تجهیز شده‌اند.

فرزاد فتاحی افزود: سال گذشته نیز در پی همین تفاهم نامه توانستیم 320 خانه ورزش روستایی را تجهیز کنیم که شاخص خیلی خوبی در سطح کشور بوده است و امیدواریم این روند ادامه دار باشد و مردان و زنان روستایی از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روستاییان و دهیاران از این اقدام استقبال کرده اند، اگر شرایط کرونا اجازه دهد برای اولین بار المپیک ورزش خانه‌های روستایی را در خراسان رضوی برگزار خواهیم کرد.می‌کنیم، البته اگر شرایط مهیا شود، مسابقات بین خانه‌های ورزش روستایی را هم مدنظر داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره هزینه‌های انجام شده برای خانه های ورزش روستایی اظهار کرد: مکان خانه‌های ورزش روستایی از سوی دهیاران تهیه و مناسب سازی می شود و برای تجهیزات ورزشی 80 خانه ورزش روستایی هم در حدود 800 میلیون تومان هزینه شده است.

فتاحی همچنین درباره جایگاه خراسان رضوی در تجهیز خانه‌های ورزش روستایی افزود:  آمار مشخصی وجود ندارد، اما این را می‌دانیم که سال گذشته جزو استان‌های برتر کشور در تجهیز خانه‌های ورزش روستایی قرار داشتیم.

انتهای پیام/ 70066

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خانه های روستایی فرزاد فتاحی هفته وحدت کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تجهیز خانه های ورزش روستایی خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند مصداق حمایت دولت از زنان روستایی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت:  دولت حق بیمه مادران خانه دار غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر غیر شاغل در سنین ۱۸ تا ۵۰ سال را طبق ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به صورت رایگان پرداخت می‌ کند.

عباسعلی برونسی افزود : در این قالب همچنین با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند ۲ سال به سوابق بیمه ای بیمه گذار افزوده می‌شود.

وی بیان کرد :  تمامی زنان خانه‌دار روستایی و عشایری مشمول می توانند ثبت نام کنند و از مزایای بیمه اجتماعی (بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی، نقل و انتقال سوابق) به صورت رایگان بهره مند شوند.

برونسی افزود: متقاضیان در اسرع وقت باید از طریق موسسات کارگزاری صندوق در سراسر خراسان رضوی و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که در خراسان رضوی می توانند تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بگیرند رقمی بیش از ۸۰۰ هزار نفر است ولی هم‌اکنون ۲۴۹ هزار نفر در این استان زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند.

 
 

دیگر خبرها

  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند مصداق حمایت دولت از زنان روستایی است