Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشکده چند رسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: شرایط کرونایی اهمیت جشنواره‌ی هنرهای دیجیتال را بیشتر کرد، برگزاری این جشنواره می‌تواند بستر هنرهای دیجیتال با استفاده از ارتباطات را ایجاد کند.

یونس سخاوت، صبح چهارشنبه در آیین افتتاح دبیرخانه جشنواره هنرهای دیجیتالی که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، با بیان اینکه استفاده از بستر واقعیت مجازی، فرصت بسیار خوبی برای حل مشکلات فرهنگی ایجاد شده است، اظهار کرد: سخنرانی‌ها و نمایشگاه‌های مجازی نیز می‌توانند با استفاده از این بستر برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری دو سالانه‌ی جشنواره‌ی هنرهای دیجیتال در این دانشکده، بیان کرد: اولین جشنواره تحت عنوان جشنواره‌ی صنعت هنرهای دیجیتال در سال ۹۵ و دومین جشنواره در سال ۹۷ برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانشکده چند رسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان قطب چندرسانه و هنرهای دیجیتال شناخته می‌شود، اظهار کرد: در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف آثار خوبی ایجاد شد.

سخاوت تاکید کرد: بستر واقعیت مجازی همایش‌ها و کنفرانس‌ها بستر جذابی است که نشان می‌دهد این هنر چگونه می‌تواند اثرگذار باشد، اقدامات لازم در این خصوص از چهار ماه قبل شروع شده‌اند و قصد داریم نمونه‌هایی از این کار را در بستر واقعیت مجازی انجام دهیم.

وی متذکر شد: این بستر نیاز به حمایت دارد و می‌تواند به بستری تبدیلشود که بقیه‌ی رویدادها در آن برگزار شوند، چرا که معلوم نیست این شرایط کرونایی کی تمام شود.

وی با بیان اینکه دانشکده‌ی چند رسانه‌ای با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی از سال ۸۶ شروع به کار کرد، گفت: مقطع کارشناسی ارشد نیز تحت عنوان هنرهای رایانه‌ای در در سال ۹۵ در سه گرایش، ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، رییس دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه تمامی سرفصل‌های رشته‌های موجود در دانشکده چند رسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز توسط همین دانشکده طراحی شده است، بیان کرد: ایجاد مقطع دکتری هنرهای رایانه‌ای هم در کارگروه هنر به تصویب رسید و مجوزهای لازم اخد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز چندرسانه ای وزير علوم معاون وزير علوم هنرهای دیجیتال دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز هنرهای دیجیتال جشنواره ی ی هنرهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد احمدیان اظهار کرد: با ورود به دوره سالمندی، تغییراتی در وضعیت خواب ایجاد می‌شود و با افزایش سن خواب شبانه، کاهش و سبکتر و نامنظم‌تر میشود بنابراین نباید انتظار داشت که سالمند مانند دوران جوانی بخوابد، اما با رعایت توصیه‌های کاربردی می‌توان خواب راحت تری داشت..

وی با بیان اینکه انجام ورزش‌های منظم روزانه همچون پیاده روی نقش موثری در افزایش کیفیت خواب دارد اظهار کرد: برای داشتن خوابی خوب، تمرینات ورزشی باید حداقل دو ساعت قبل از خواب انجام شود.

مدیر جوانی جمعیت سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجتناب از چرت‌های روزانه یا به حداقل رساندن آن‌ها، رفتن به رختخواب در شب در یک ساعت معین و بیدار شدن درصبح در یک ساعت معین، رفتن به بستر در زمان احساس نیاز به خواب، پرهیز کردن از تماشای تلویزیون یا مطالعه در بستر، گرفتن دوش آب گرم قبل از خواب، خوردن غذای سبک به عنوان شام، کاهش مصرف مایعات به ویژه چای و نوشابه بعد از شش بعدازظهر، پرهیز از مصرف چای یا قهوه پس از شام، نوشیدن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب (به شروع خواب کمک می‌کند) و استفاده از تکنیک‌های آرام سازی در شروع خواب به ویژه برای سالمندان مبتلا به اضطراب از دیگر راهکار‌های کاربردی در داشتن خواب خوب برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون