Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است که کریستیانو رونالدو در حال حاضر خارج از دسترس این تیم است.
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو که تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، ابهاماتی در خصوص آینده اش به گوش می رسد و حالا مدیران پاری سن ژرمن رویای تشکیل مثلث نیمار، ام باپه و رونالدو را در سر می پرورانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از AS، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در فیسبوک خود نوشت:
ممکن است کریستیانو یک روز صبح از خواب بیدار شود و تصمیم بگیرد که به باشگاه دیگری منتقل شود. چند باشگاه توانایی خرید چنین بازیکنی را دارند؟ چهار یا 5؟ یک دایره محدود است که پی اس جی هم درون آن قرار دارد و مردم همیشه در مورد ما صحبت می کنند... اما باید فرصت و شرایط و زمان مناسب و مشخصی پیش بیاید. طبیعی است که در مورد احتمالات صحبت شود هرچند که با توجه به وضعیت دیوانه وار بازار نقل و انتقالات، او در حال حاضر در دسترس نیست.  
رفته‌رفته شایعات درباره آینده کریستیانو رونالدو افزایش یافته است چرا که برنده پنج باره توپ طلا تنها تا سال 2022 با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و اخیرا اخباری مبنی بر این که بیانکونری برای فروش او در تابستان آینده ابراز علاقه نشان داده، به گوش رسیده است. با این حال تعداد کمی از باشگاه های حال حاضر دنیا توانایی مالی به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو را دارند. البته پاری سن ژرمن تیمی محسوب می‌شود که می‌توان آن ها را در زمره یکی از معدود باشگاه ها قرار داد.
در همین ارتباط مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن یعنی لئوناردو به شایعات پیرامون حضور فوق ستاره پرتغالی در پارک دو پرنس واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " امروز در فوتبال دنیا نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ می دهد. شاید کریستیانو رونالدو فردا از خواب بیدار شود و بگوید می‌خواهد برای تیم دیگری بازی کند.
چه کسی می تواند او را بخرد؟ این یک دایره محدود است که PSG وارد آن خواهد شد. البته این مساله معمولاً به شرایط و موقعیت ها بستگی دارد. ما باید برای پنجره نقل و انتقالات آماده شویم و این همان کاری است که انجام می دهیم. ما اولویت ها و لیست های خود را در اختیار داریم اما هر اتفاق غیر منتظره ای ممکن است رخ دهد."
با توجه به این اظهار نظر لئوناردو اصلا بعید نیست که PSG گزینه بعدی کریستیانو رونالدو برای ماجراجویی در فوتبال اروپا باشد و اگر او را فصل آینده با لباس تیم فرانسوی دیدیم نباید خیلی تعجب کنیم.
کریستیانو رونالدو علیرغم مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا همراه اعضای تیم ملی پرتغال به لیسبون رفته و خود را آماده سه بازی پیش رو می کنند. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال تأیید کرد که کریستیانو رونالدو مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار دوستانه مقابل آندورا ندارد. به نقل از firstpost، سانتوس در خصوص کاپیتان 35 ساله تیمش که در دیدار این هفته تیمش مقابل لاتزیو دچار مصدومیت شده بود، گفت: او به طور معمول با هم تیمی هایش تمرین کرده و اگر من تصمیم بگیرم، آماده است که در سه بازی پیش رو به میدان برود. او گلایه ای نکرده و می دانم که از روز یکشنبه تاکنون مشکلی نمانده و چیزی نیست که مانع از تمرین کردن او به صورت معمول شود.
بازی بعدی تیم ملی پرتغال مقابل فرانسه خواهد بود تا دو تیم در دیدار برگشت بر سر صدرنشینی گروه مجدداً رقابت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوق ستاره یوونتوس کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی

تیم ملی پرتغال فردا شب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به وقت ایران قرار است که در یک بازی دوستانه با تیم ملی اسلوونی روبرو شود و باید دید که در این بازی اوضاع برای پرتغالی ها به چه شکل پیش می رود. کریستیانو رونالدو در این بازی حضور خواهد داشت. رونالدو در بازی دوستانه پرتغال مقابل تیم ملی سوئد غایب بود اما اکنون در این بازی حضور پیدا می کند.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کنار تیم برنده تمرینات پرتغال نوشت:" خانواده " در حقیقت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال به عنوان یک خانواده نگاه می کند. رونالدو در این تصویر ژستی خاص به خود گرفته است.

کریس رونالدو در حال حاضر 39 سال دارد اما همچنان انگیزه های زیادی در تیم ملی پرتغال دارد چرا که رقابت های یورو 2024 در پیش است. په په هم که 41 سال سن دارد هنوز در تیم ملی پرتغال حضور دارد. این دو بازیکن، بازیکنان با تجربه تیم ملی پرتغال هستند.

دیگر خبرها

  • بازیکن مورد علاقه اندریک از میان رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو / فیلم
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • (عکس) ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی