Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: رژیمی که خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه‌ای ساقط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت وزیران اظهار داشت: در هفته گذشته جهان شاهد اتفاق قابل ملاحظه‌ای بود و سیاست‌های متکبرانه ای که با تحقیر برخی از ملت‌ها، حتی برخی از ملت‌های منطقه همراه بود که به صراحت آنها را گاو شیرده لقب داده بود و سیاست‌هایی که انزجار همه ملت‌های جهان و مردم آمریکا را برانگیخته بود در نهایت در یک انتخابات با مخالفت مردم آمریکا مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیمی که خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه ای ساقط شد.

وی افزود: در داخل کشور ما هم، انتظارات جامعه و مردم شاهد یک تغییر و تحول است. یعنی انتظارات تورمی و رکودی تبدیل به انتظارات گشایشی با امید به شرایط آینده شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اساس روابط ما با کشورهای همسایه و دوست است و آمریکا به عنوان یک عامل مزاحم در ارتباط با کشورهای دیگر ایفای نقش می‌کرد؛ حس می‌کنم عامل مزاحم دارد از بین می‌رود.

روحانی ادامه داد: ما در طول سال‌های گذشته روابط خوبی با برخی از همسایگان مثل عراق، ترکیه، افغانستان و آذربایجان و سایر کشورهایی که دوست هستند مثل روسیه و چین برقرار کردیم. احساس می‌کنیم فضا برای روابط نزدیک تر آماده‌تر شده است.

در حال تکمیل...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند

جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد