Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:44:18 GMT

چهارباغ شهرستان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۷۶۷۰

چهارباغ شهرستان می‌شود

ایسنا/البرز نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: طرح شهرستان شدن چهارباغ در کمیسیون سیاسی و دفاعی مجلس به تصویب رسید.

علی حدادی روز چهارشنبه ۲۱ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به جمعیت ۸۰ هزار نفری و ظرفیت‌های بخش چارباغ، طی چند ماه گذشته پیگیری‌های بسیاری برای شهرستان شدن این بخش از شهرستان ساوجبلاغ از هیئت دولت و وزرای مختلف عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی انجام و امروز این طرح در کمیسیون سیاسی، دفاعی مجلس بررسی شد و به تصویب رسید که به زودی توسط هیئت دولت اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی گفت: بدون شک شهرستان شدن چهارباغ نقش بسزایی در ارتقاء خدمت رسانی به مردم دارد.

نماینده مردم البرز  گفت: بخش چهارباغ یکی از بخش‌های شهرستان ساوجبلاغ، با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر است  که شهر چارباغ، مهدی آباد و ملک آباد و ۱۷ روستا در جاده سهیلیه سنقرآباد تا رامجین  در بخش چهارباغ را شامل می‌شود که این بخش با همین وضعیت، به شهرستان  ارتقا  خواهد یافت.

وی همچنین یاد آور شد: با ارتقای بخش چهارباغ به شهرستان، افزایش بودجه و اعتبارات در منطقه را شاهد خواهیم بود که با هدف  افزایش خدمت رسانی به مردم این منطقه انجام خواهد شد.

حدادی گفت: پس از اعلام هیئت دولت و ابلاغ حکم شهرستان شدن چارباغ، اقدامات لازم برای تشکیلات ساختاری  این شهرستان و استقرار فرمانداری  انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهرستان ساوجبلاغ علی حدادی شهرستان شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هیئت مقررات می‌باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رئیس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود