Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: اصنافی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند، از ٣٠٠ هزار تا یک میلیون تومان جریمه نقدی می‌شوند.

او، بیان کرد: طرح محدودیت های کرونایی تا یک ماه ادامه دارد که با اجرای این طرح مشاغل ضرور از جمله نانوایی ها، سوپر مارکت ها، میوه و تره بار، سبزی فروشی ها، قصابی ها، فروشگاه مواد غذایی، خدمات آب، برق، گاز و تلفن، فروشگاه‌های کالا و تجهیزات پزشکی و جایگاه‌های پخش مواد نفتی بدون محدودیت زمانی می توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور، با اشاره به اینکه طرح  محدودیت های کرونایی در ١٠ شهرستان پرجمعیت استان شامل مرودشت، کازرون، داراب، فسا، جهرم، استهبان، ممسنی، آباده، رستم و فیروزآباد نیز در حال اجرا است، تصریح کرد: در حال حاضر از شنبه تا پایان هفته در این ١٠ شهرستان مشاغل غیر ضرور به صورت کامل تعطیل هستند و تنها مشاغل ضروری مجاز به فعالیت هستند.
جانشین استاندار فارس، با اشاره به به تعطیلی مترو و اتوبوس، ادامه داد: مترو و اتوبوس تا پایان هفته تعطیل است.   انتهای پیام/ت  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اجرای محدودیت های کرونایی جریمه نقدی شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین