Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی: رژیمی که خواب سقوط ایران را می دید، خود به صورت حقیرانه‌ای ساقط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی مهم از آینده قیمت دلار در سال ۱۴۰۳/ آل‌اسحاق: سقوط قیمت دلار در راه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درباره وضعیت بازار ارز در هفته‌های آینده نگاه‌های متفاوتی وجود دارد. برخی کارشناسان عنوان می‌کنند با توجه به تورم بالای ۴۰ درصد، افزایش قیمت دلار حتمی است، اما برخی نیز از نزول قیمت‌ها صحبت می‌کنند.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق می‌گوید: با اقدامات بانک مرکزی امکان دارد نرخ ارز در ماه‌های ابتدایی سال آینده نزولی شود و سوداگرانی که مانند سال گذشته اقدام به خرید ارز کردند متضرر شوند.

یحیی آل اسحاق با بیان این‌که با نزدیکی به ایام نوروز تقاضا برای ارز مسافرتی افزایش پیدا می‌کند، می‌افزاید: در پایان هر سال معمولا تقاضا برای ارز افزایش پیدا می‌کند که قسمتی از آن برای مسافرت به خارج از کشور است.

وی تصریح می‌کند: جو روانی و فضاسازی‌های شکل گرفته نیز در افزایش قیمت ارز اثر دارد، البته اگر بانک مرکزی با توجه به سابقه سال‌های گذشته این موضوع را مدیریت کند، نوسانات نرخ ارز کمتر خواهد شد.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق بیان می کند: شرکت‌هایی که فعالیت‌های خارجی دارند باید تا پایان سال تسویه حساب کنند که این مسئله نیز بر تقاضای ارز اثر می‌گذارد؛ علاوه بر این انتظارات مردمی نیز ممکن است در این زمان افزایش پیدا کند؛ ولی هر سال در همین بازه زمانی شاهد افزایش نرخ ارز هستیم که اتفاق عجیبی نیست.

وی به ایسنا متذکر می‌شود: بین نرخ ارز و تورم رابطه‌ای وجود دارد و با بالارفتن تورم نیز نرخ ارز نوسان پیدا می‌کند، اما با وجود اینکه تورم امسال ۳۸.۵ درصد است نرخ ارز فقط ۲۰ درصد رشد داشته؛ بنابراین با اجرای سیاست‌هایی توسط بانک مرکزی از رشد نرخ ارز به اندازه تورم جلوگیری شده است.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این موضوع که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به نوعی تقاضای واقعی پاسخ داده می‌شود، تاکید می‌کند: افزایش نرخ ارز در پایان سال ممکن است به علت افزایش تقاضا در بازار غیر رسمی باشد؛ چون تقاضای واقعی ارز در بستری قانونی پاسخ داده می‌شود.

مشروح گزارش درباره وضعیت بازار ارز را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885021

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز ایران حضور در جمع ۵۰ بازیکن برتر جهان را از دست داد
  • حیوان تنبل درختی (Bradypus) بررسی انواع و میزان خواب این حیوانات (+عکس)
  • تلخ و دردناک: قطب والیبال ایران سقوط کرد
  • لحظه نادر سقوط یک شیر نر به داخل آبشار (فیلم)
  • یک پیش‌بینی مهم از آینده قیمت دلار در سال ۱۴۰۳/ آل‌اسحاق: سقوط قیمت دلار در راه است
  • شکست و سقوط تیم ملی تنیس به دسته ۳ دیویس‌کاپ
  • خاطرات بولتون: نامه مهمی که روحانی به پوتین نوشته بود
  • حرکت زیرکانه راننده کامیون قبل از سقوط به دره (فیلم)
  • سقوط بهمن در اورامان ؛ چند ساعت مسیر مسدود شد (فیلم)
  • نامه روحانی به شورای نگهبان: مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود