Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@12:08:25 GMT

سریال دردسرهای عظیم جواد عزتی به زبان اردو ترجمه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۳۹۹

سریال دردسرهای عظیم جواد عزتی به زبان اردو ترجمه شد

سریال طنز «دردسرهای عظیم ۲» برای کانال اردو شبکه سحر دوبله شد و از امشب روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم ۲» با بازی مهدی هاشمی و جواد عزتی به زبان اردو دوبله شده و از امشب ۲۱ آبان جایگزین سریال «پادری» به کانال اردوی شبکه سحر می‌آید.

دوبلورهای صداپیشه کانال اردوی شبکه سحر «دردسرهای عظیم ۲» به تهیه کنندگی مهران مهام را به زبان اردو دوبله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین سری مجموعه داستانی «دردسرهای عظیم» بچه‌ای در ماشین لطیف (با بازی جواد عزتی) پیدا می‌شود که او را در روند ازدواجش که در مراحل خواستگاری است، دچار مشکلات عدیده ای می‌کند. فرحان که در سری قبل دردسرهای عظیم مدیون کمک‌های لطیف است این بار در صدد جبران زحمات وی بر می‌آید و ماجراهایی طنز رقم می‌خورد.

مهدی هاشمی، مریم سعادت، الناز حبیبی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی، امیر غفارمنش و… از دیگر نقش آفرینان این مجموعه تلویزیونی هستند.

ناهید انوری، سامان داورانی، سیده فاطمه زیدی، سیده زهرا زیدی، علمدار زیدی، حسن زیدی، زهیر رضوی، حیدر عباس، اختر عباس، حسن رضا نقوی، قیصر عباس نیز از جمله دوبلورهای اصلی این مجموعه هستند.

«دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد با مدیریت دوبلاژ هادی زینلی، ۲۱ آّبان هر شب ساعت ۲۱ به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

کد خبر 454787

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دردسرهای عظیم سریال دردسرهای عظیم دردسرهای عظیم 2 سریال تلویزیونی جواد عزتی شبکه سحر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دردسرهای عظیم ۲ کانال اردو شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال (فیلم)
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی