Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:38:08 GMT

مایک رستم پور به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۴۰۹

مایک رستم پور به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست

گروه استان‌ها - مایک رستم پور بازیکن تیم ملی بسکتبال با قراردادی به مدت یک فصل به تیم شهرداری گرگان پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات، مایک رستم‌پور بازیکن ملی پوش فصل گذشته تیم شیمیدر را با قراردادی به مدت یک فصل به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم پور 28 ساله و 206 سانتی‌متری که در پست 4 بازی می‌کند، پس از پنجره دوم مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا که نیمه نخست آذرماه به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود به تمرینات تیم شهرداری گرگان اضافه خواهد شد تا این تیم را در ادامه لیگ برتر بسکتبال همراهی کتد.

لازم به ذکر است؛ محمد جمشیدی، اشکان جعفری، امیرحسین عشقی، کیوان ریاعی، رهام کبیر، سعید صالحی، یاسین کلاسنگیانی، حسن علی اکبری، احمد بوستانیان، سینا واحدی، پری پتی، علیار نجفی، نوید رضایی فر، روزبه ارغوان و مایک رستم پور، 15 بازیکن تیم شهرداری گرگان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال هستند.

مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی، صالح مخدومی و هادی دهقان به عنوان مربیان، اشکان بنی کمالی به عنوان آنالیزور، حسن لاچینی به عنوان مربی بدنساز، اسدالله کبیر به عنوان مدیر فنی و مصطفی نودهی به عنوان سرپرست، کادر تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تشکیل می‌دهند.

گزارش| وعده‌ها به بسکتبالیست‌های کردستانی رنگ واقعیت به خود نگرفت!اعلام نتیجه کمیسیون حل اختلاف فدراسیون بسکتبال/ برای پاز تهران و سینام مشهد باخت فنی لحاظ نمی‌شودلیگ برتر بسکتبال بانوان| در انتظار دیدارهای جذاب و غیر قابل پیش‌بینی

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از 15 آبان ماه با حضور 16 تیم در دو گروه 8 تیمی به صورت متمرکز در تهران آغاز شد که تیم شهرداری گرگان در دیدار نخست خود با نتیجه 88 بر 78 از سد مس رفسنجان گذشت.

گروه بندی لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

گروه الف: شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز، صنعت مس رفسنجان

گروه ب: شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده سازان، نیروی زمینی

اننهای پیام/588/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال مایک رستم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مایک پنس به قطعنامه آتش بس در غزه

به گزارش خبرآنلاین مایک پنس نوشت:

این یک فضاحت است. شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه‌ای را تصویب کرده که در آن خواستار آتش بس فوری شده و  هیچ اشاره‌ای به حماس یا ۷ اکتبر نشده و دولت بایدن بدون استفاده از حق وتو اجازه تصویب آن را داد. پس از بدترین حمله به یهودی‌ها از زمان هولوکاست، اسرائیل تا زمان نابودی حماس باید به جنگ ادامه دهد. آمریکا در کنار اسرائیل می ایستد!

۳۱۱۳۱۱
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888597

دیگر خبرها

  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • واکنش تند مایک پنس به قطعنامه آتش بس در غزه
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند