Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@18:22:54 GMT

استاندار کرمان استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۵۹۹

استاندار کرمان استعفا داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوزدکتر "عباس تقی زاده" مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با تایید این خبر اعلام کرد: دکتر فدایی استاندار کرمان در نامه ای به وزیر کشور از سمت خود استعفا داده است ولی هنوز پاسخی از سوی وزیر کشور دریافت نشده است.

وی درباره دلیل این استعفا گفت: دکتر فدایی گفته اند که بعدا دلایل این استعفا را مطرح خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱:۰۸ حجت السلام و المسلمین "حسین جلالی" نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت  درباره استعفای استاندار کرمان گفت: ما از این خبر غافلگیر شدیم و از استاندار کرمان انتظار داشتیم که برای چنین تصمیم مهمی حداقل مجمع نمایندگان استان را در جریان می‌گذاشتند و ما در عمل انجام شده قرار نمی‌گرفتیم.

وی تاکید کرد: اگر کسی موافق ماندن ایشان باشد تلاش برای ماندنشان می‌شد و اگر فردی مخالف ایشان است در راستای فرد جانشین وی مدیریت می‌کرد. ما این انتظار را از دکتر فدایی نداشتیم که یک مرتبه انسان را بین زمین و آسمان رها کنند و توقع نداشتیم چنین تصمیمی بدون اطلاع بگیرند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون ما متوجه شدیم که یک نفر رفته و یک نفر دارد می‌آید و هیچ محلی برای مجمع نمایندگان قائل نیستند و این یک نوع توهین به شعور مردم و نمایندگان استان کرمان است لذا بنده گلایه‌مندی خود را از این آمدن‌ها و رفتن‌های بدون اطلاع مجمع نمایندگان اعلام می‌کنم

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی به جای آقای دکتر فدایی انتخاب خواهد شد؟ بیان کرد: نمی‌دانم اما اسم‌هایی در این چند ساعت مطرح شده است که بنده اصلا شناختی در مورد آنها ندارم.

۱۱:۱۶ دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا درباره استعفای استاندار کرمان اظهار کرد: ما از استعفای استاندار خبر نداشتیم و در هفته گذشته سفر وزیر صمت را به استان و جلسات مختلف داشتیم و کارها در حال پیگیری بود.

وی افزود: عصر روز گذشته معاون پارلمانی وزیر کشور با بنده تماس گرفت و اعلام کرد استاندار کرمان استعفا داده است و بنده گفتم چه اتفاقی افتاده؟ ما داشتیم با وی کار می کردیم که معاون وزیر اعلام کرد جزئیات مشخص نیست و در مجموع قرار است دولت درباره این موضوع و جانشین استاندار تصمیم گیری کند.

پورابراهیمی تصریح کرد: بنده اعلام کردم اجازه بدهید جلسه مجمع نمایندگان استان برگزار شود و درخصوص استعفای استاندار بحث کرده و ببینیم موضوع چیست و اگر به هر دلیلی ادامه فعالیت استاندار امکانپذیر نباشد، درباره گزینه جدید تصمیم گیری کنیم و قرار است جلسه مجمع نمایندگان با وزیر کشور ابتدای هفته آینده در تهران تشکیل شود و نمایندگان استان در این زمینه بحث کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بنده از شب گذشته چندین مرتبه با استاندار تماس گرفتم و موفق نشدم با ایشان صحبت کنم و تلفن همراه استاندار یا در دسترس نیست و یا پاسخ نمی دهند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چند روز قبل با استاندار برای فردا یک جلسه را هماهنگ کرده بودیم و برنامه به صورت متداول پیش می رفت که عصر روز گذشته از استعفای استاندار مطلع شدم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1080680 برچسب‌ها استعفاء استاندار کرمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استعفاء استاندار کرمان استعفای استاندار نمایندگان استان مجمع نمایندگان استاندار کرمان نماینده مردم دکتر فدایی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان یک بنای تاریخی است که باید حفظ شود، گفت: این ساختمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی سال 1403 استان باید با توجه به شاخص‌ها تعریف و پیگیری شود، اظهار داشت: دستگاه‌ها نیز باید برنامه ارتقای شاخص‌های اداری خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار میلیارد تومان پروژه در حال حاضر در سطح استان کرمان در حال اجرا است و همه باید کمک کنیم تا این پروژه‌ها به نتیجه برسد، گفت: همه مدیران وظیفه دارند تا برای همه پروژه‌ها همکاری کنند و موانع را بردارند.

استاندار کرمان با بیان اینکه اشتغال در استان کرمان اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: اولویت در استان با پروژه‌های در دست اجرا است چرا که اتمام آنها به اشتغال معطوف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه در استان کرمان داریم که سوله‌های آن احداث شده اما چند سال است که تجهیزات آن در گمرک سیرجان مانده و باید روند آن تسهیل شود، افزود: چند پروژه خیلی مهم داریم و باید بخشی از منابع آن از محل حقوق دولتی معادن تامین مالی شود که حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

فداکار با بیان اینکه برنامه هفتم بودجه هنوز ابلاغ نشده و حتماً باید برش استانی آن تهیه شود، گفت: دستگاه‌هایی که مصوبه سفر رئیس جمهوری دارند حتماً باید پروژه خود را تعیین تکلیف کنند و از محل مولدسازی تامین مالی شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای توسعه زیرساختی در استان کرمان کار شود و با پروژه‌هایی که در دست اقدام داریم باید شبکه برق و گاز در استان توسعه پیدا کند، بیان کرد: کارهای اقتصادی در استان که معطوف به اشتغالزایی می‌شود نباید متوقف شود و همه باید کمک کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه چند بیمارستان در دست ساخت در استان کرمان داریم که هم خصوصی و هم دولتی است و اگر به نتیجه برسد تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: فقط در یک مورد حدود 350 تخت بیمارستانی در حوزه روانپزشکی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذاری خارجی اهمیت دارد و سرمایه‌گذاری در استان باید تسهیل شود، ادامه داد: ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان به مرکز سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل می‌شود.

فداکار با بیان اینکه این ساختمان یک بنای تاریخی است که حتماً باید حفظ شود، گفت: ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان باید به‌گونه‌ای طراحی شود که حتی سرمایه‌گذار خارجی بتواند در آن اقامت هم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای هر کاری باید اول بازار کار آن دیده شود، افزود: در حوزه صنایع دستی استان کرمان نیاز است که بازاریابی شود تا تولیدکننده در استان کرمان متضرر نشود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • روایت دکتر کلانترمعتمدی از همراهی با دکتر مرندی | در ایران به ما می‌گفتند امریکایی! + فیلم
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه