Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@10:28:33 GMT

محسن کجاست؟/ 5 ماه از مفقودی این خبرنگار گذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۸۸۲۸

محسن کجاست؟/ 5 ماه از مفقودی این خبرنگار گذشت

به گزارش صدای ایران، از چهار ماه پیش پرونده مفقودی محسن در پلیس آگاهی شاپور به جریان افتاد. از شاهدان و خانواده همسر محسن بازجویی شد. اما پرونده با توجه به محل مفقود شدن به کلانتری و دادسرای پردیس ارجاع شد، ولی همچنان این پرونده سر به مهر باقی مانده است.

صبح سه‌شنبه، خواهر و داماد محسن بار دیگر به دادسرای پردیس رفتند تا رد و نشانی از گمشده‌شان پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته شهروندآنلاین، پیگیری‌هایی که تمامی ندارد و هر روز درگیر پرونده محسن هستند. می‌خواهند این پرونده زودتر به نتیجه برسد و خواستار پیگیری‌های سریع‌تر تیم قضائی هستند؛ خواسته‌ای که امروز هم در شعبه دوم دادسرا پردیس اعلام کردند، اما باز دست خالی برگشتند.

تلاش‌های بی نتیجه در روز‌های بی خبری

خواهر محسن حالا سه ماهی است که در خانه پدری زندگی می‌کند تا هم دلگرمی برای قلب شکسته و بیمار پدر و مادر باشد هم پیگیر پرونده برادر. سه ماه همسر و فرزندش را در خانه رها کرده تا ردی از محسن پیدا و مادر و پدر چشم‌انتظارش را خوشحال کند.

دنبال دلیل این حادثه است؛ دنبال چرایی این اتفاق. اما هنوز پیگیری‌هایش نتیجه‌ای در بر نداشته است؛ نه محسن پیدا و نه علت این گم‌شدن مشخص شده است. خانواده محروقی روز‌های تلخ و رنج‌آوری را پشت سر می‌گذارند؛ روز‌هایی که تنها زخم دل‌شان را بیشتر می‌کند.

وضعیت دلخراش مادر در فراق «محسن»

مادر محسن یک ماهی است که پایش شکسته و در گوشه خانه افتاده است. پایش را تا زانو گچ گرفته‌اند. زمانی که در اوهام خود در خیابان با محسن حرف می‌زد و راه می‌رفت، پایش سر خورد و شکست.

کارش همین شده فقط فکر می‌کند؛ به اینکه محسن الان کجاست؟ چه بلایی سرش آمده؟ چه کسی او را ربوده؟ انگیزه‌شان چه بوده؟ آخر چه می‌شود؟ محسن کجا و چه زمانی پیدا می‌شود؟ و….

پدر هم که از دوری پسرش آلزایمر گرفته بود، بیماری‌اش تشدید شده است. با خواهر محسن به عنوان شاکی در محاکم قضائی حاضر می‌شود، اما نمی‌داند چه بگوید و چه کار کند. این خواهر بزرگ محسن است که تمام کار‌های پرونده را انجام می‌دهد و دوباره به خانه سوت‌وکور پدری به دور از همسر بچه‌اش برمی‌گردد.

ادامه پیگیری‌های قضایی

خواهر محسن از روند پیگیری پرونده می‌گوید. «پیگیری‌ها انجام می‌شود. قاضی شعبه دوم دادسرا پردیس هم برای گرفتن استعلامات آخر دستور صادر کرده است تا مسیر پرونده مشخص شود؛ اما هنوز نمی‌توان نظر قطعی راجع به پرونده محسن داد. باید استعلامات گرفته شود و قاضی دستور نهایی را صادر کند. ما هم منتظریم تا نتیجه آخر را بدانیم و محسن را زودتر در آغوش بگیریم.»

دوری و غم دلتنگی

این خواهر که خود یک دختر و پسر دارد، از روز‌های بی‌تابی می‌گوید که به طور افسارگریخته‌ای در دل خانواده رخنه کرده است. «در این مدت هنوز نتوانسته‌ایم شروین، پسر محسن، را ببینیم. دل‌مان برایش بسیار تنگ شده است. ۵ ماه از ناپدیدشدن محسن گذشته، اما هیچ اثر و نشانی از او نداریم.»

۱۸ سال سابقه در مطبوعات

محسن از ۱۸ سال پیش در بخش فنی مطبوعات مشغول به کار بود، در روزنامه‌های مختلف صفحه‌آرایی کرد و این صفحات منتشر شد؛ ۳ سال پیش بود که با پیشنهاد برادرزن‌هایش به کارخانه سیمان پردیس رفت تا در آنجا به عنوان تکنیسین برق مشغول به کار شود؛ شغلی که همسو با مدرک تحصیلی‌اش بود. برادران همسرش در آنجا مدیر و سرپرست بودند. اما همچنان در مطبوعات هم صفحه آرایی می‌کرد.

در انتظار یک نشانی از محسن

این پرونده مرموز با گم‌شدن محسن جنجالی شد؛ مردی که با جا گذاشتن گوشی‌اش در کارخانه سیمان پردیس هیچ ردی از او باقی نمانده است. از چهار ماه پیش پرونده مفقودی محسن در پلیس آگاهی شاپور به جریان افتاد. از شاهدان و خانواده همسر محسن بازجویی شد. اما پرونده با توجه به محل مفقود شدن به کلانتری و دادسرای پردیس ارجاع شد. در ادامه، اما خانواده محسن هم از مسئولان کارخانه شکایت کردند، ولی همچنان پرونده سر به مهر باقی مانده است. شاید در روز‌های آینده نشانی از محسن پیدا شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آگاهی دادسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود.

سعید بهاوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع قطع اشجار در پارک پردیس ابهر، اظهار کرد: درختان تبریزی یکی از درختان قابل استفاده در صنعت هستند و بعد از مدتی از داخل تنه درخت پوسیده می‌شوند که با توجه به این موضوع وجود این درختان بعد از مدتی خطرآفرین است.

وی با اشاره به اینکه درختانی که پوسیده شده و عمر مفید آنها به پایان رسیده است بعد از موافقت اعضای کمیسیون قطع اشجار قطع می‌شود، توضیح داد: هدف از این اقدام نیز این است که از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

بهاوری با اشاره به نامه‌نگاری شورا و شهرداری برای کاشت درختان چنار در پارک پردیس و سایر تقاط شهری، ادامه داد: ویژگی این قبیل درختان برخورداری از عمر بلندمدت است که آیندگان نیز از آن منتفع می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر خاطرنشان کرد: پنج هزار اصله درخت چنار جایگزین درختان پوسیده در پارک پردیس و همچنین سطح شهر  خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • مرد میانسال سیرجانی پس از ۵ روز سرگردانی در جاده پیداشد
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند