Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- ۲ نشان طلا و یک برنز، رهاورد اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی»شد.

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان گیلان، «ترنم‌فتحی‌نیا» و «آتنا صفوتی» به‌ترتیب، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری شماره ۱و۲ کانون بندرانزلی، نشان‌طلای مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی«دست‌های‌پاک، نجات‌بخش زندگی» را ازآنِ خودکردند و نشان برنز این رویداد هنری نیز به «آی‌سودا عاشوری»، عضونوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی تعلق‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این‌درحالی است که بیش‌از ۹هزار اثر از کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال ۵ قاره و ۲۷ کشور به دبیرخانه این جشنواره ارایه‌شد و هیأت‌داوران متشکل از: سیدمهدی مجتهد، معصومه فاضلی‌مقدس، پروین قهرمانی‌نژاد، سهراب خواجه‌نژاد، هاجر اعلمی، علیرضا پاکدل، مریم خالصی، مژگان شمیمی و محمدحسن اعلمی در میان  ۱هزار و ۷۰۰ اثر راه‌یافته به بخش‌پایانی، ۱۰۰ اثر را دربخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی را به‌عنوان آثار برترمعرفی‌کرد. 

 این‌ مسابقه بین‌المللی نقاشی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی،با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار و آیین پایانی این رویداد بین‌المللی نیز شامگاه   ۱۹ آبان ۱۳۹۹ به‌صورت زنده از سایت اینترنتی به نشانی  cong-phcai.mums.ac.ir  پخش‌شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان گیلان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بین المللی نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب