Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی خضریان» روز چهارشنبه درباره سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهر نیشابور در  استان خراسان رضوی افزود: در ادامه سفرهای نظارتی نمایندگان مجلس و مشاهده مشکلات و معضلات موجود در کشور از شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و بار به همراه علی نیکزاد، سیدنظام الدین موسوی، احمدنادری، محمد سرگزی و احسان ارکانی نماینده این حوزه بازدید انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: در این بازدید مصوب شد در مدت یک ماه آینده وزارت راه و شهرسازی مشکلات مربوط به زمین اقدام ملی مسکن در شهر نیشابور را حل و پیمانکار پروژه از طرف ستاد اجرایی فرمان امام تعیین و احداث مسکن اقدام ملی این شهرستان آغاز شود.

خضریان ادامه داد: سازمان شهرداری‌ها نیز متعهد شد یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به هر یک از شهرداری‌های قدمگاه، فیروزه و عشق‌آباد را تا پایان بهمن‌ماه سال جاری اختصاص دهد و تسهیلات ۴ درصد تا سقف ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های شهرداری نیشابور در مدت یک ماه تخصیص داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد:‌ مقرر شد برای نوسازی ۱۵ دستگاه اتوبوس در مدت یک ماه ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز طرح هادی روستایی تا سقف ۱۰ هکتار به بنیاد مستضعفان جهت ساخت منازل روستایی در مدت یک ماه ارائه دهد.

خضریان در خصوص راه‌های روستایی این شهرستان نیز گفت: مقرر شد ردیف اعتبار برای جاده شهر بار به جاده بقیع و جاده حسن‌آباد به انگجه پیگیری و هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند، همچنین زیرسازی ۴۰ کیلومتر راه روستایی توسط فرمانداری سه شهرستان‌های نیشابور، زبرخان و فیروزه انجام شود؛ آسفالت راه اصلی قدمگاه، فیروزه، زبرخان و نیشابور نیز تأمین هزینه شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مصوبات دیگر این بازدیدها تأمین اعتبار برای آبرسانی به روستای کلات از شهرستان فیروزه، پیگیری و رفع مشکل معارضان با سایت مسکن مهر شهر فیروزه و رفع مشکل گمرک شهرک صنعتی خیام بود که امیدوار هستیم با پیگیری مجلس و همت مسوولان استانی مصوبات به‌سرعت اجرایی شوند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی احسان ارکانی وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی شهرداری نیشابور علی نیکزاد علی خضریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی احسان ارکانی وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی شهرداری نیشابور علی نیکزاد علی خضریان مجلس شورای اسلامی احسان ارکانی وزارت راه و شهرسازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی شهرداری نیشابور علی نیکزاد علی خضریان اخبار کنکور مدت یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: تمامی شهرستان‌های استان در ۴ مرحله بصورت فصلی ارزیابی می‌شوند که شهرستان نیشابور در سه فصل رتبه اول و در یک فصل رتبه دوم و در مجموع رتبه اول ارزیابی عملکرد  را بدست آورده است.

علی مبارکی افزود: شاخص‌ها ارزیابی در حوزه‌های کاری زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، امور دام و طیور، آب و خاک، روابط عمومی، ترویج و آموزش کشاورزی، امور اراضی، امور آبزی پروری، امور اداری و مالی، برنامه ریزی و امور اقتصادی و. انجام شده است.

وی گفت: مهمترین مولفه اجرای این طرح مبتنی بر اصل رقابت است که از نتایج اجرای آن توسعه نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های شهرستانی ونیز اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان‌ها از وضعیت واحد‌های تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان و استفاده در تصمیم گیری‌های مدیریتی خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحد‌های ضعیف‌تر و نیز تشویق واحد‌های موفّق اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت