Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:38:07 GMT

مهدی سلطانی جلوی دوربین سریال «افرا» رفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۹۷۷۷

مهدی سلطانی جلوی دوربین سریال «افرا» رفت

مهدی سلطانی در نقش مردی متنفذ به نام حاج محمود که در روایت پدر روزبه حصاری شناخته می شود، جلوی دوربین سریال رفته است.  پیش از این حضور مهدی هاشمی، علیرضا آرا و پژمان بازغی در این سریال قطعی شده بود. ضمن اینکه بازی مینا وحید، محمد صادقی، سارا باقری و روزبه حصاری از مدتی پیش در لوکیشنهای شهر لاهیجان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آینده بازیگران شناخته شده دیگری به سریال خواهند پیوست. تدوین همزمان سریال نیز بزودی آغاز خواهد شد.

سازندگان این روزها در شمال کشور از جمله شهرهای لنگرود، رشت، کیاشهر، زیبا کنار، لشت نشا، پارک جنگلی بوجاق مشغول تصویربرداری هستند. این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست. طراحان قصه سریال پدرام پور امیری و حسین دوماری هستند.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».

خانه امن پرسکانس ترین کار بازیگری من در سینما و تلویزیون بود

مجموعه تلویزیونی خانه امن که در ژانر جاسوسی - امنیتی است که این شب ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. خانه امن لایه هایی ازعملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند. "کمال" سرتیم ضد تروریستی نهاد امنیتی، طبق اخبار واصله مطلع می شود که تیم های تروریستی داعش قرار است عملیات های خرابکارانه ای را در ایران انجام دهند. کمال و تیمش با اطلاعاتِ دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش می پردازند تا از طریق او بتوانند رابط اش در تهران را شناسایی کنند. طی این ماجرا پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می خورد. این خلاصه ای از داستان سریال خانه امن احمد معظمی است. 

معارفه مدیر مالی شبکه جهانی جام جم

ذیحساب و مدیرکل امور مالی صدا و سیما، عسکر سلیمانی طی حکمی از طرف سید حسین شاکر طاهری، به سمت مدیر مالی شبکه جام جم منصوب شد.
در این حکم توجه به تنظیم و ارائه گزارش های به موقع و جامع از وصعیت مالی و مصارف شبکه، نظارت بر استفاده از منابع مالی در راستای اهداف، توجه به سه رکن سرعت، دقت و صحت در انجام امورمالی، اهتمام ویژه به آئین رفتار حرفه ای، استقرار سیستم های کنترل داخلی مطلوب و تنظیم و نگهداری حساب ها و دفاتر مالی طیق قوانین و استانداردهای حرفه ای و در نهایت تلاش مداوم برای ارتقای دانش و مهارت های تخصصی خود و کارمندان امور مالی از جمله اهداف و ماموریت های مورد تاکید برای آقای سلیمانی اعلام شده است.

تبیین شباهت های انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی(عج)

برنامه عطر عاشقی شبکه پنج سیما، جمعه ۲۳ آبان ماه با موضوع شباهت های انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی (عج) از مسجد مقدس جمکران روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما،این برنامه با حضور حجت الاسلام پناهیان کارشناس موضوعات مذهبی به تبیین و بررسی موضوع شباهت های انقلاب اسلامی و جامعه مهدوی ( عج) می پردازد و حاج حسن شالبافان با نوای گرم و دلنشین تلاوت زیارت آل یس را برای حاضران و بینندگان قرائت می کند.
حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی و... از جمله بخش های دیگر این برنامه به شمار می رود.
برنامه تولیدی عطر عاشقی کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

بازخوانی تغییر ایدئولوژی سازمان مجاهدین خلق در برنامه سر چشمه

برنامه تاریخی سر چشمه شبکه پنج سیما، این هفته (پنج شنبه ۲۲ آبان) به بازخوانی و واکاوی تغییر ایدئولوژی در سازمان مجاهدین خلق می پردازد. برنامه پیش روی سرچشمه، میزبان احمد رضا کریمی  از اعضای جدا شده مجاهدین خلق و زندانیان پیش از انقلاب است که ضمن بررسی این گروهک در ابعاد مختلف، خاطراتی در مواجهه با این سازمان را بیان می کند.
تبیین التقاط  فکری در سازمان،  نحوه تغییر ایدئولوژی این سازمان در دهه ۵۰ ، تغییر و تحولات منافقین در طول تاریخ  از دیگر موضوعاتی است که این برنامه به صورت ویژه به آن خواهد پرداخت.
سر چشمه کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما با مشارکت گروه سیاسی شبکه پنج است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند و پنج شنبه شب ها  ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

آقای ایمنی مهمان شبکه پنج می شود
ویژه برنامه مهمانی به خانه بر می گردیم جمعه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۰:۱۵ میزبان علی همت مومیوند گوینده و پیشکسوت دوبله  ایران خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، مومیوند خالق صدای شخصیت‌های کارتونی باب اسفنجی، گربه سگ (سگ)، ند و پنتون (پنتون)، ماجراهای نارنیا (اصلان)، داستان اسباب‌بازی (باز، آدمک فضایی)، تنها در خانه (دزد چاق)، قصه‌های جزیره (الک کینگ) و صدای  پیشه شخصیت نوستالژیک آقای ایمنی در دهه ۶۰ است که در مهمانی به خانه بر می گردیم پیرامون جایگاه دوبله در ایران ، تفاوت ژانرهای مختلف در سلیقه مخاطبان ،راههای موفقیت و ماندگاری یک صدا و ... برای مخاطبان این برنامه صحبت خواهد کرد.
همچنین در بخش تماشایی این برنامه، مازیار عصری خواننده  جوان ژژ حضور خواهد داشت.
آموزش مهارته ای زندگی با دکتر احمد حلت کارشناس مهارت های زندگی، پخش نماهنگ هایی باهم بازی و ... از دیگر بخشهای این ویژه برنامه خواهد بود .
همچنین قرار است پیمان فتحی نژاد  مربی آشپزی در مهمانی به خانه برمی گردیم غذای گیلانی خورشت چغرتمه را به مخاطبان آموزش دهد.
مهمانی به خانه بر می گردیم کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری است که با اجرای سید مرتضی حسینی و فوژان احمدی به مدت  ۸۰  دقیقه تماشایی می شود.

پیام رواق در شناخت معارف پیامبر اکرم (ص)

برنامه رواق، پنجشنبه ۲۲ آبان با موضوع نبوت و آزادی از شبکه جهانی جام جم پخش می شود. بر همین اساس در این برنامه از دکتر همایون همتی به عنوان کارشناس دعوت شده و در خصوص موضوع برنامه، در سه محور اهمیت پیامبر(ص) برای امروز ما؛ مقام و منزلت پیامبر(ص) در عرفان اسلامی و دیدگاه اندیشمندان غربی درمورد پیامبر اسلام (ص) با ایشان گفتگو می شود .
برنامه رواق به تهیه کنندگی شهریار ضیاءآذری و اجرای مجید یراق بافان چهارشنبه۲۱ آبان ماه ساعت ۲۳:۰۰ به وقت اروپای مرکزی برابر با ساعت ۰۱:۰۰ پنجشنبه ۲۲ آبان ماه به وقت تهران پخش شده و در ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران بازپخش می شود.

برچسب‌ها صدا و سیما سریال تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما سریال تلویزیون صدا و سیما سریال تلویزیون اخبار کنکور مهمانی به خانه انقلاب اسلامی شبکه پنج سیما آبان ماه خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند