Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی برادران در جلسه مشترک با چند شرکت دانش‌بنیان برای بررسی ظرفیت‌های این حوزه در زمینه مسائل بهداشتی گفت: حفظ سلامت زائران و زیارتی دور از نگرانی و دغدغه، خواست همه مسلمانان و شیعیان است. از این رو، ما خادمان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) وظیفه داریم با همه ظرفیت‌های مادی و معنوی بستر این امر را فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تأکید تولیت آستان قدس رضوی، حرم مطهر در حوزه مسائل بهداشتی باید نمونه باشد و این مهم با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان محقق خواهد شد.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: در تلاشیم از همه ظرفیت‌ها برای انجام بهترین شیوه‌نامه‌های بهداشتی استفاده کنیم. مجموعه آستان قدس از هر ایده علمی قابل استفاده که شرایط زیارت را با رعایت بهداشت فراهم آورد، استقبال می‌کند. کارشناسان همواره در حال نظارت و بازدید از قسمت‌های مختلف اماکن متبرک استان خراسان رضوی برای اجرای دقیق بهداشت هستند و نکات لازم را به مسئولان حرم رضوی اعلام می‌کنند. از همین رو، خوشبختانه در گزارش‌هایی که از وزارت بهداشت دریافت کرده‌ایم، عملکرد حرم مطهر رضوی از نظر بهداشت بسیار خوب بوده است.

برادران تاکید کرد: در بارگاه نورانی ثامن‌الحجج(ع) بیش از ۹۰ درصد زائران و ۱۰۰ درصد خدام از ماسک استفاده می‌کنند. این در حالی است آمار در ایران کمتر از ۶۰ درصد است. توزیع ماسک در مبادی ورودی حرم، اجباری کردن استفاده از ماسک در اماکن متبرک و تعبیه دستگاه‌های تب‌سنج و مواد ضدعفونی در ورودی‌ها از دیگر اقدام‌های بهداشتی حرم مطهر رضوی است. برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در صحن‌ها تعدادی از رواق‌ها از جمله امام(ره)، دارالهدایه و دارالحکمه و شبستان‌های مسجد گوهرشاد تنها با ۲۵ درصد ظرفیت بازگشایی شده‌اند.

کد خبر 564358 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خراسان رضوی حرم امام رضا (ع)

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خراسان رضوی حرم امام رضا ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم دعا و استغاثه به درگاه حق تعالی با هدف تحقق نصرت الهی برای پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برپا شد.

این مراسم  بامدادامروز  یکشنبه ۲۶ فروردین همزمان با آغاز عملیات پهپاد و موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی با رمز《یا رسول الله(ص)》 با حضور زائران و مجاوران رضوی در حرم امام رئوف برگزار شد.

سید رضا نریمانی از مداحان کشورساعت یک و ۲۰  دقیقه بامداد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به مناجات خوانی پرداخت و ندای الغوث الغوث زائران و مجاوران این بارگاه نورانی برای نصرت الهی نازل و رزمندگان اسلام در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی در این آستان ملکوتی طنین انداز شد.

حجت الاسلام هوشنگی سرپرست اداره اطلاع رسانی آستان قدس رضوی گفت:  مراسم دعا و استغاثه به درگاه الهی بامداد فردا ۲۷  فروردین ماه نیز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • آیین سنتی جارو زنی حرم مطهر رضوی 
  • برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اشغال ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی