Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@23:40:08 GMT

محصولات تبلیغاتی برای سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۰۰۷۳

محصولات تبلیغاتی برای سال ۱۴۰۰

اگر قصد سفارش محصولات تبلیغاتی برای شرکت، مطب و یا به طور کلی کسب و کار خود دارید، الان بهترین زمان برای سفارش دادن سررسید ۱۴۰۰  و تقویم رومیزی ۱۴۰۰  است. با ما همراه باشید تا دلیل استفاده این محصولات را به شما توضیح دهیم. توجه کنید که محصولات جدید از جمله سالنامه ۱۴۰۰ از هفته اول آذر ماه قابل سفارش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا تقویم رومیزی؟

با پیشرفت کردن تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی ها، تبلت ها و استفاده از فضای مجازی، اپ ها و نرم افزارهای مدیریتی و یادداشت برداری، تقویم ها بسیار متداول و مرسوم گردیده است.

بهترین انتخاب در زمینه یادآورهای کاغذی میتوان به این نوع از تقویم ها اشاره کرد.

در اولین قدم قصد داریم چند مورد از مزایای انتخاب سررسید رومیزی را بررسی کنیم :
اولین مورد بحث اختصاصی سازی آن هاست که شما می توانید تک تک اجزای تقویم رومیزی را به صورت منحصر به فرد با توجه به برند خود سفارش دهید. این قسمت ها شامل پایه تقویم، صفحه رویی و ابتدایی که همان آستر نام دارد و پلاک فلزی که روی پایه نصب میشود و حتی فضای داخل تقویم که میتواند رنگ و یا طرح خاصی داشته باشد. تمامی این اجزا می توانند بنا بر سلیقه و طرح دلخواه شما تولید شوند.

مورد بعدی فضای تبلیغاتی بسیار موثری هست که برای شما در این نوع تقویم ها به وجود می آید.

تصاویر در نظر گرفته شما که شامل لوگو یا شعار تبلیغاتی می باشد در جای مناسبی از تقویم درج می شود و بیشترین توجه را به خود جلب می کند زیرا برای یک سال متوالی بروی میزکار و در دید مستقیم مخاطب شما قرار می گیرد.

از لحاظ ساختاری به خاطر وجود پایه ای  که جنسی ضخیم و با کیفیت دارد ماندگار است و مانند روز اول بر روی میز شما خودنمایی می کند. پس می توان گفت که این نوع تقویم ها ایستا و محکم می باشد.

مورد بعدی که مسئله ای مهمی می باشد قیمت مناسب این تقویم است. که حتی آن را به بهترین گزینه برای یک هدیه کارآمد تبدیل می کند.

تقویم رومیزی را می توان بدون هیچ محدودیتی در ابعاد و سایز های مختلف همچنین رنگ های متفاوت پایه و یا تصاویر اختصاصی در هر برگ از تقویم  سفارش بدهید.

واحد سالنامه برگ در طراحی تقویم های خود از ترکیب رنگ های خاص استفاده میکند و همزمان قرار گرفتن طرح های گرافیکی  در هر صفحه بنابر سفارش و سلیقه مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. در سالنامه برگ این امکان وجود دارد که لوگو و یا شعار شما در هر قسمتی از تقویم که مایل باشید چاپ و تولید شود.

از دیگر دلایل انتخاب سالنامه برگ بحث چاپ و صحافی است که توسط مدرن ترین دستگاه ها انجام میشود. این فرآیند کاملا اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی می باشد.

به همین دلیل است که تقویم رومیزی های این مجموعه از کیفیت بینظیری برخوردار هستند و در طی زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند، به هیچ عنوان تغییر شکل یا تغییر رنگ نخواهند داد.

از بین رفتن فرم، واژگون شدن، کنده شدن صفحات و کج شدن فنر، در مورد این محصول اتفاق نخواهد افتاد.

سالنامه۱۴۰۰ - سررسید ۱۴۰۰

سالنامه -سررسید ها بهترین نمونه کاغذی و فیزیکی برای یادداشت های مدیریتی و برنامه ریزی زمان قرار ها و وظایف روزانه هستند.

می توانیم  به صورت مفید و تاثیرگذار از سررسید استفاده کنیم و همانند تقویم رومیزی، آن را برای برند خود با طراحی منحصر به فرد سفارش دهیم.

در هنگام خرید بسته به نوع فعالیت خود می توانید رنگ و ابعاد مناسب مارکتینگ خود را سفارش داده و بهترین سررسید را که یادآور  محصولات یا فعالیت خاص شما می باشد را به دست مشتریان خود برسانید. این راه به این علت که مشتری در کل روز پی در پی و روزانه از سررسید خود استفاده میکند نگاه با ارزش مصرف کننده به برند شما را همراه دارد. این تماس چشمی و یادآوری روزانه در هریک از محصولاتی مانند سررسید و تقویم باعث می شود که برند و کسب و کار شما در ذهن مصرف کننده حک بشود. معمولا جزو کالای خاص و شیک بروی میز کار شما قرار می گیرد.

تنوع در جنس (چرمی، کاغذ گلاسه، روکش سلفون،   جیر، گالینکور و...) تنوع در نوع و فرم  صحافی (سیمی، دوخت، کلاسوری،   فرم عمودی،   یا افقی) اندازه، نوع کاربرد (اداری، خانگی، جیبی و...)، رنگ و طرح،   و... بنابراین فرق قابل توجهی  بین انواع سررسید و تقویم رومیزی می باشد.

سالنامه ها به عنوان هدیه ای هوشمند و تاثیرگذار طرفداران زیادی دارند زیرا این هدیه باعث می شود مشتری شما به مدت یکسال روزانه زمان استفاده از سالنامه برند شما را دیده و ناخودآگاه در ذهنش ثبت شود.

شرکت ها سازمان ها و موسسسات، سالنامه ها را وسیله ای ارزشمند در محل کار خود می دانند.

سالنامه –سررسید ها به چهار گروه تقسیم می شود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

۱- سالنامه روزشمار: هر روز هفته در یک صفحه و روزهای پنج شنبه و جمعه نیز با هم در یک صفحه به چاپ می رسند، یعنی هر هفته در ۶ صفحه طراحی و چاپ می شود.

۲- دو روز شمار: هر دو روز در یک صفحه طراحی می شود.

۳- هفته شمار: به این صورت که هر هفته در یک صفحه طراحی می شود.

۴- ماه شمار: هر ماه در یک صفحه طراحی شده و بقیه صفحات برای یادداشت استفاده می شود.

اما در سال ۱۴۰۰ فقط به حالت روزشمار و روز پنج شنبه و جمعه در یک صفحه چاپ می شود.

اختصاصی کردن سالنامه از راه های مختلف باعث می شود که کسب و کار شما به طور متفاوتی جلوه کند. عواملی مانند منحصر به فرد بودن طراحی صفحات (از قبیل رنگ چاپ، اضافه کردن متون به صفحات، چاب برند سازمان شما داخل هر صفحه و …)، اندازه سالنامه، متریال جلد و غیره باعث می شود که واژه اختصاصی را برای این مدل سالنامه استفاده کنیم.

بعد از تمامی توضیحات داده شده متوجه شدیم که سررسید چه جایگاه مهمی در زندگی روزمره و کاری قشر خاصی از جامعه دارد بنابراین تولید کنندگان این کالا باید در نظر داشته باشند که کیفیت این محصول بسیار حائز اهمیت است زیرا به مدت یکسال به طور مداوم از آن استفاده می شود.

واحد سالنامه برگ 

به جهت ارائه محصولاتی باکیفیت و خاص و در عین حال با قیمت مناسب، توانسته در طی ۱۵ سال فعالیت خود، بهترین بازخورد را از سوی مشتریان داشته باشد. از دیگر ویژگی های محصولات سالنامه برگ می توان به تنوع زیاد اشاره کرد و از این رو محصولات این مجموعه، طیف گسترده ای از سلایق مشتریان را در بر می گیرد.

محصولات ۱۴۰۰ هفته اول آذرماه در قالب یک پیکیج برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.

۲۱۲۱

کد خبر 1454318

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تقویم رومیزی سالنامه برگ باعث می شود صفحه طراحی یک صفحه تقویم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت