Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم، ولی با توجه به شیوع گسترده کرونا، فعلا چنین کاری مقدور نیست.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون موتوسواری و اتومبیلرانی، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مجمع عمومی فدراسیون موتوروسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: این فدراسیون وظایف و اهدافی در حوزه همگانی و حرفه‌ای دارد ولی هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون در حوزه قهرمانی، جایگاه مشخصی در آسیا و جهان ندارد و هزینه ۱۶ میلیون تومانی اعزام‌ها در سال ۹۸ نشان می‌دهد که کار جدی در این مورد انجام نشده و جای تاسف دارد.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: در زمینه همگان هم اگر فدراسیون موتوروسواری و اتومبیلرانی بتواند، نقش خود را به خوبی ایفا کند، فرهنگ سازی بزرگ و مهمی انجام خواهد شد. در این مورد هم هنوز به اهداف خود نرسیده‌ایم.

علی‌نژاد در مورد قضیه واردات موتور‌های ورزشی گفت: اختیار و امتیاز واردات موتور ورزشی به فدراسیون موتوروسواری و اتومبیلرانی واگذار شده بود که تبعاتی برای این فدراسیون داشت. من برای اینکه شبهات از بین برود، این امتیاز و اختیار را لغو کردم و کارگزوهی در وزارت ورزش با مشارکت فدراسیون تشکیل شد تا ضمن بازنگری آیین نامه واردات موتور، مجوز این کار به قهرمانان ورزشی داده شود.

وی تصریح کرد: در واقع، حق یک امضای طلایی به رییس فدراسیون در مورد واردات موتور اعطا شده بود که به خودی خود، شبیه برانگیز است. اینگونه اقدامات و تصمیمات نباید باعث حاشیه‌سازی شود. بازنگری در آیین نامه واردات موتور انجام شده و به زودی به فدراسیون ابلاغ خواهد شد.

علی‌نژاد در مورد انتخابات فدراسیون موتوروسواری و اتومبیلرانی گفت: امیدورام هر چه زودتر بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم، ولی با توجه به شیوع گسترده کرونا، فعلا چنین کاری مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: رییس فدراسیون موتورسواری افغانستان: امیدواریم از تجربه ایران استفاده کنیم

انتهای پیام

برچسب ها: فدراسیون اتومبیلرانی مهدی علی نژاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون موتوسواری و اتومبیلرانی فدراسیون اتومبیلرانی مهدی علی نژاد واردات موتور علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت