Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس در حال کناره‌گیری کمیته روابط خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در انتقاد از وزیر امورخارجه کشورش گفت، وی با اظهاراتش به ادعاهای بی‌پایه و اساس رئیس جمهور کنونی آمریکا درباره تقلب در انتخابات دامن می‌زند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، الیوت انگل، رئیس در حال کناره‌گیری کمیته روابط خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای گفت: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با آتش حملات خطرناک و بی‌اساس با مشروعیت انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حقیقت تمامی مقامات دولتی باید ادعاهای بی‌پایه و اساس خود درباره تقلب در انتخابات را کنار بگذارند و اداره سرویس‌های عمومی نیز باید بودجه لازم را آزاد کند و اقدامات حمایتی را برای یک انتقال نرم که از امنیت ملی‌مان حفاظت می‌کند، انجام دهد.

انگل تصریح کرد: وزارت امور خارجه آمریکا باید اکنون برای گذار جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا آماده شود.

پامپئو اوایل روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری در مقر وزارت امورخارجه گفته بود که یک گذار نرم قدرت وجود خواهد داشت البته به دولت دوم ترامپ .

وی همچنین اشاره کرد که نتایج انتخابات را باور ندارد و خواستار شمارش تمامی آرا است.

بایدن روز شنبه به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر معرفی شد اما دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا از قبول شکست در این رقابت‌ها امتناع کرده، شکایت‌هایی را درخصوص تقلب در انتخابات تنظیم کرده و مانع از ارائه منابع مالی و فیزیکی به دولت جدید شده است.

بسیاری از متحدان جمهوری‌خواه ترامپ از چالش قانونی وی برای انجام تحقیقات درباره تقلب در انتخابات حمایت کرده‌اند اما تاکید دارند که بعید است نتیجه انتخابات تغییری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مایک پامپئو تقلب در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید

مدودف گفت، کمک نظامی به اوکراین که توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، ارتش روسیه را متوقف نمی‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از راشاتودی، مجلس نمایندگان آمریکا پس از چند ماه تاخیر و درگیری سیاسی بالاخره بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین را تصویب کرد.

دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت این کشور استدلال کرد: رای حرامزاده‌های سرخوش آمریکایی فقط جنگ را طولانی می‌کند و تعداد قربانیان این جنگ را افزایش می‌دهد.

وی در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه آمریکا «یک امپراتوری منفور شیطانی قرن ۲۱» است، ادامه داد: مشخص است که ما با وجود دلار‌های خونینی که در گلوی صنعت دفاعی سیری ناپذیر آمریکا ریخته شده، پیروز می‌شویم. قدرت و حقیقت طرف ماست.

مجلس نمایندگان آمریکا تا پیش از این از لایحه کمک به اوکراین حمایت نمی‌کرد و تمرکزش را روی فشار بر کاخ سفید برای مقابله با موج عظیمی از مهاجران در مرز با مکزیک گذاشته بود. برخی از قانونگذاران جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به فقدان داشتن یک استراتژی مشخص برای پایان دادن به درگیری اوکراین و روسیه متهم کرده‌اند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هشدار داد بود که اگر کنگره آمریکا کمک مازاد به کی‌یف را تصویب نکند، اوکراین شکست می‌خورد.

در پی انتقاد‌هایی از سوی کی‌یف و متحدان غربی واشنگتن در اروپا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت تا این لایحه کمک را به رای بگذارد.

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا