Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:40:22 GMT

ایلامیان بیمه سلامت رایگان دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۰۸۰۰

ایلامیان بیمه سلامت رایگان دریافت می کنند

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت ایلام، نورالدین رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: با عنایت به مصوبات جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و ابلاغی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ، با توجه به شیوع  کرونا بدون الزام به ارزیابی وسع دفترچه بیمه پایه رایگان در اختیار مشمولان قرار می گیرد.

وی افزود: تا پایان سالجاری متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید در صورتی که ساکن شهر باشند، بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار ۶ ماهه برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی یادآور شد: خانوارهای متقاضی پوشش بیمه ایرانیان به منظور استفاده از خدمات موسسات خصوصی کماکان می توانند بر اساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل و یا با درخواست ارزیابی وسع نتیجه آن ( ۵۰ یا ۱۰۰ درصد حق بیمه) و رعایت ضوابط مربوط به دوره انتظار پوشش بیمه ایرانیان را دریافت نمایند.

رحیمی همچنین یادآور شد: ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و عشایر می توانند تا پایان سال جاری بدون ارزیابی وسع پوشش بیمه روستاییان ( رایگان ) با اعتبار ۶ ماهه دریافت و یا با پوشش فعلی دفترچه خود را در صورت اتمام اعتبار تمدید کنند. 

مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: برای کاهش تردد و عدم ازدحام در دفاتر پیشخوان شایسته است بیمه شدگان درخواست خود را در سامانه isc ثبت کرده و در پایان جهت دریافت دفترچه به دفتر پیشخوان مراجعه کنند.

۳۸۹ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند و دارای ۲۲۶ مرکز و موسسه طرف قرارداد و ۲۱ دفتر پیشخوان تحت پوشش است.

برچسب‌ها کرونا ایلام سهم_من_در_مهارکرونا بیمه سلامت بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایلام بیمه سلامت بیمه درمان کرونا ایلام بیمه سلامت بیمه درمان اخبار کنکور ارزیابی وسع بیمه سلامت پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳

در این مطلب به بررسی مدت زمان دریافت بیمه بیکاری افراد در سال ۱۴۰۳ پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: حق بیمه بیکاری به میزان ۳ درصد مزد بیمه‌شده است که به طور کلی توسط کارفرما تامین و پرداخت خواهد شد.

صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • تشدید نظارت بر داروخانه‌های ایلام در ایام نوروز
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال ۱۴۰۳ + جدول