Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از 16 آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال1400 می‌توانند از 16 آذرماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ 99/09/16 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، در آزمون ورودی شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال 1399 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال 1400 را نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارشناسی ارشد کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده گفت:  در نوبت اول کنکور سراسری که روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود ، هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای شرکت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌ها خانم هستند.
معاونت علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری کنکور سراسری در واحد آباده همچنین بیان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد