Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:21:21 GMT

هشدار پلیس در خصوص لغزندگی معابر اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۲۵۷۲

هشدار پلیس در خصوص لغزندگی معابر اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی مولوی رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اظهار داشت: صبح امروز چندین فقره تصادف در سطح شهر اصفهان رخ داد که در مهم‌ترین آن‌ها یک دستگاه تریلی در مسیر غرب به شرق بزرگراه صفه به سمت دفاع مقدس، مقابل پارک صفه قیچی کرده بود و باک گازوئیل آن سوراخ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: سوراخ شدن باک تریلی سبب شد که گازوئیل به سطح سواره‌رو بیاید و جاده بسیار لغزنده شود، به همین دلیل سبب کندی حرکت خودرو‌ها در مسیر شده بود.

او با بیان اینکه به خاطر ایمن‌سازی محل ترافیک زمان‌بر شد، بیان کرد: با همکاری عوامل شهرداری و آتش‌نشانی و حضور به موقع در محل، راه ایمن‌سازی شد و بعد از مدتی راه باز شد و در حال حاضر مشکلی در تردد خودرو‌ها وجود ندارد.

مولوی با اشاره به تصادف در اتوبان دستجردی عنوان کرد: در اتوبان دستجردی نیز یک تریلی قیچی کرده بود، اما راه بسته نشد و لغزندگی جاده سبب شده که چند دستگاه خودرو سبک با هم برخورد کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه علت هر دو حادثه به خاطر لغزندگی معبر ناشی از بارش باران بود، خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از اینکه بخواهند سفر درون و برون شهری داشته باشند، حتماً از سلامت خودرو خود مطمئن شوند و در جاده‌ها و معابر لغزنده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او با تأکید بر اینکه رانندگان باید با سرعتی حرکت کنند تا در صورت بروز حادثه بتوانند وسیله نقلیه را کنترل کنند، بیان کرد: رانندگان در جاده‌های لغزنده از ترمز‌های ناگهانی جداً خودداری کنند، خودرو‌های سنگین اگر احساس می‌کنند جاده لغزنده است، در کنار خیابان پارک کنند تا بعد از بارندگی حرکت کنند تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حادثه رانندگی لغزندگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان