Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم «کرمان و راور» در مجلس گفت: از شب گذشته چندین مرتبه با استاندار کرمان تماس گرفتم و موفق نشدم با ایشان صحبت کنم و تلفن همراه استاندار یا در دسترس نیست و یا پاسخ نمی‌دهند. محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌و‌گو با میزان، درباره استعفای استاندار کرمان گفت: ما از استعفای استاندار خبر نداشتیم.   وی تاکید کرد: عصر روز گذشته معاون پارلمانی وزیر کشور با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند استاندار کرمان استعفا داده است لذا بنده در پاسخ به وی گفتم علت استعفای استاندار کرمان چیست و چه اتفاقی افتاده است؟ نهایتاً معاون وزیر به بنده اعلام کردند که جزئیات این استعفا مشخص نیست و در مجموع قرار است دولت درباره این موضوع و جانشین استاندار تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورابراهیمی تصریح کرد: بنده اعلام کردم اجازه بدهید جلسه مجمع نمایندگان استان برگزار شود و درخصوص استعفای استاندار بحث کرده و ببینیم موضوع چیست و اگر به هر دلیلی ادامه فعالیت استاندار امکانپذیر نباشد، درباره گزینه جدید تصمیم گیری کنیم لذا مقرر شد تا مجمع نمایندگان استان کرمان پیرو این موضوع با وزیر کشور در ابتدای هفته آینده  جلسه داشته باشد تا  نمایندگان استان در این زمینه بحث و تبادل نظر کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: البته بنده از شب گذشته چندین مرتبه با استاندار تماس گرفتم و موفق نشدم با ایشان صحبت کنم و تلفن همراه استاندار یا در دسترس نیست و یا پاسخ نمی‌دهند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده چند روز قبل با استاندار کرمان برای جلسه‌ای هماهنگی لازم را انجام دادیم و برنامه به صورت متداول پیش می‌رفت که عصر روز گذشته از استعفای استاندار مطلع شدیم.   بیشتر بخوانید: انتصاب استاندار جدید کرمان در هیئت دولت هیئت دولت امروز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، علی زینی‌وند را به عنوان استاندار جدید کرمان منصوب کرد.   علی زینی‌وند پیشتر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بود که به پیشنهاد وزیر کشور و تایید هیئت دولت به عنوان استاندار کرمان منصوب شد.

زینی‌وند دارای دکتری روابط بین الملل از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است و ریاست کمیته سیاست داخلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری ایلام، مشاور در شورای‌عالی امنیت ملی و عضو شورای‌عالی اطلاع رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم استعفای استاندار استاندار کرمان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

به گزارش دانشجو، کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد

وی افزود: هنوز مشخص نیست که چه روز‌هایی تعطیل خواهد شد، اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.

وی افزود: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید