Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ضمن اظهار گلایه از تحریف برخی اخبار، خاطر نشان کرد: استاندار ‌یزد به صورت رسمی از رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیات های مذهبی تشکر کرده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگاران استان با گلایه نسبت به تحریف برخی اخبار منصوب به استاندار یزد اظهار کرد: در شرایط فعلی که اقشار مختلف جامعه با آن روبرو هستند بیشتر از هر چیز نیازمند همدلی و همبستگی اجتماعی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی در ادامه تصریح کرد: اما در این شرایط شاهد تحریف برخی اخبار در رابطه با مواضع استاندار هستیم که نه تنها کمکی به استان نخواهد کرد بلکه آن را مخدوش میکند

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با ابراز گلایه از منفعت‌گرایی برخی گروه‌ها در برابر رویدادهای استان، اظهار کرد: تردید نداشته باشید که هر کس با هر سلیقه‌ و نگاهی بدنبال منفعت‌گرایی باشد و بخواهد منافع خودش را به هر شکلی تامین کند به نوعی باعث برهم زدن تمرکز مسئولین و وارد کردن خدشه به مسئله حفاظت و سلامت از مردم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تحریف سخنان استاندار یزد توسط برخی گروه‌های خبری، اظهار کرد: متاسفانه برخی مدعی شده‌اند که استاندار یزد برگزاری مراسم‌های مذهبی را بعنوان بالاترین عامل شیوع کرونا دانسته است در حالی که اینگونه نیست و ایشان در مصاحبه مذکور رفت‌و آمدهای خانوادگی را اصلی‌ترین عامل تشدید شیوع بیماری کرونا می‌دانند.

صالحی با بیان انتشار فایل اصلی این مصاحبه توسط روابط عمومی استانداری یزد، تاکید کرد: دکتر طالبی در موارد مختلف به صورت رسمی از هیات و دسته‌جات مذهبی به خاطر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی تشکر کردند.

وی همچنین افزود: موضع استاندار در حالی است که در سطح ملی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  چنین نگاهی داشته و بارها از هیات مذهبی بخاطر رعایت موارد بهداشتی تشکر شده است که این خود نشان دهنده فهم و درک بالای این عزیزان در شرایط خطیر و حساس کنونی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه با اشاره با حاکم شدن شرایط سخت اجتماعی بر تمام افراد جامعه در هر سطح و جایگاهی، عنوان کرد: اما مطمئن باشید در این شرایط دشوار کنونی سخت ترین موقعیت را استاندار یزد بعنوان راهبر اصلی استان در مقابله با کرونا و دیگر مسائل اجتماعی و اقتصادی استان متحمل می‌شود.

صالحی همچنین با بیان اینکه اکنون زمان تشریح و تصریح بسیاری از اتفاقات و تصمیمات نیست؛ گفت: ولی مطمئن باشید استاندار یزد سخن ترین و دشوارترین تصمیمات را در سطح کشور برای حفاظت از صیانت و سلامت مردم استان گرفته‌اند و آینده قضاوت خواهد کرد که این تصمیمات چه مقدار تاثیر داشته در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان تاثیر گذار بوده است.

وی افزود: اما آنچنان که خود اهالی رسانه و جامعه آگاه هستند شخص وزیر بهداشت در ستاد ملی کرونا به طور مشخص از خدمات ستاد استان و استاندار یزد تقدیر و شکر کردند

این مقام مسئول در پایان از همه اهالی رسانه، مطبوعات و فعالان اطلاع  رسانی استان درخواست کرد در انتشار اخبار و مواضع مسئولان استان دقت داشته و بیان کرد: حداقل اگر نمی توانیم به استان و مسئولان استان در شرایط کنونی کمکی بکنیم باری بر دوش شان نزاریم چه عزیزانی که با بی دقتی خبرهای اینچنینی کار میکنند و یا افرادی که با انتشار چنین خبرهای دنبال بهره برداری از منافع خودشون هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استاندار یزد مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟

گروه اقتصاد و درآمد : بررسی ردیف های بودجه 1403 نشان می دهد، در لایحه ارائه شده دولت به مجلس، ذیل بودجه تخصیص شده برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ بودجه ای برای ردیف رفع فقر شدید سه دهک اول دیده نشده است.

به گزارش جماران، بررسی های مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد با اینکه ردیف جدیدی در لایحه بودجه 1403 با عنوان «کمک به اجرای برنامه مقیمی و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم» و با اختصاص بودجه 1500 همت در نظر گرفته شده است، اما عموم طرح های محرومیت زدایی رشدی نداشته اند.

همچنین از محل منابع قانون هدفمندی یارانه ها نیز بالغ بر 65 هزار میلیارد تومان بابت مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده است.

اعتبارات عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بالغ بر 310 هزار میلیارد تومان است که بیشترین سهم اعتبارات عمومی را در بین وزارتخانه ها دارد. بیش از 256 هزار میلیاد تومان از بودجه مربوطه متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است. در واقع اکثر توان مالی این وزارتخانه، صرف کمک به ناترازی صندوقهای بازنشستگی شده که در نتیجه آن امکان پیشبرد برنامه های مهمی مانند سیاست های حمایتی بسیار محدود شده است.

بر این اساس، در بودجه سال 1403، هیچ ردیف بودجه ای برای مبارزه با فقر شدید سه دهک اول جامعه تخصیص نیافته است.

ضعیت گسترش و تعمیق فقر در کشور در سالهای گذشته، مکررا هشدار کارشناسان اجتماعی و اقتصاددانان را به همراه داشته است. در سالهای پایانی دهه 90، نرخ فقر در کشور با افزایش قابل توجهی همراه بوده و به 30 درصد جامعه رسیده است. این در حالی است که سال گذشته مرکز پژوهش های مجلس درخصوص به زیر خط فقر افتادن 40 درصد دیگر از جامعه در سالهای آینده هم هشدار داد.

       

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • نشست جامعه قرآنی با استاندار مازندران