Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@09:31:23 GMT

رقم شکایت استراماچونی از استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۳۳۰۹

رقم شکایت استراماچونی از استقلال!

رویداد۲۴ آندره آ استراماچونی طی شکایتی که از باشگاه استقلال به فیفا انجام داده مدعی است که یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار دلار از این باشگاه طلب دارد.

البته باشگاه استقلال با توجه به مستندات مدیران سابق  اعتقاد دارد این رقم کمتر از درخواست استراماچونی است و برای اینکه رسانه ای شدن رقم مد نظر آنها برای این مربی تبدیل به مستند نشود از اعلام رسمی آن خودداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بحرانی تازه در راه استقلال!

مسئولان استقلال اعتقاد دارند که این باشگاه مبالغی به این مربی پرداخت کرده که فیش و اسنادش در باشگاه موجود است و این مربی در نهایت نمی تواند تمام رقم یک میلیون و ششصد هزار دلار را از باشگاه دریافت کند. 

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال استراماچونی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888109

دیگر خبرها

  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف