Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا استان که با حضور معاونین استاندار، رییس کل دادگستری و جمعی از مدیران استان در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: ساعات کاری ادارات از روز شنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۷.۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۴.۳۰ دقیقه خواهد بود و همچنین تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت ۵۰ درصد از روز شنبه در اختیار مدیران ذیربط خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کرمانشاه یک کلانشهر محسوب می شود از ساعت ۱۸ روز بیستم آبان تا بیستم آذر ماه کلیه فعالیت های گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل می باشد و دستگاه های ذیربط موظف به برخورد لازم می باشند.

استاندار کرمانشاه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف خواست که بررسی لازم را برای تعطیلی منطقه ای شهر کرمانشاه که دارای جمعیت زیاد و تردد گسترده است، را انجام دهند و چنانچه به نتیجه لازم رسیدند در جلسه شنبه هفته آینده به ستاد کرونا استان اعلام کنند.

بازوند تاکید کرد: ضروری است که به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور در صداوسیما و از طریق رسانه ها به تشریح مشاغل ۲، ۳ و ۴(که در ارتباط با کرونا تعطیل هستند) بپردازد تا مردم بیش از گذشته با این مشاغل آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: ضرورت دارد که فعالیت مکان هایی که اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست را انجام می دهند، به مدت ۲ هفته تعطیل شود و در این راستا نظارت دقیق برای تعطیلی این نوع اقدامات ضروری است.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تمام تلاش ما در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده برای حفظ سلامت مردم است و مدیران وظیفه دارند که نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند.
وی اظهار داشت: مهمترین اولویت کاری ما تلاش برای سلامتی مردم است و از همه آحاد مردم استان می خواهیم که همکاری خود را با مجموعه مدیریتی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش دهند.

در شبانه روز گذشته با فوت ۱۳ نفر از هم استانی‌ها براثر کرونا، آمار فوتی‌ها در استان کرمانشاه از مرز هزار نفر گذشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه محدودیت های کرونا ویروس کرونا کرمانشاه محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟

سخنگوی دولت درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

کد خبر 747207

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • فیلم| تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • فیلم/ تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • ببینید | تعطیلی پنج‌شنبه قطعی شد؟
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین