Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:01:22 GMT

شرط جدایی رونالدو از یوونتوس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۳۸۹۱

شرط جدایی رونالدو از یوونتوس مشخص شد

آینده کریستیانو رونالدو در یووتنوس به نتایج این تیم در قفصل جاری بستگی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستیانو رونالدو با یوونتوس در سال 2022 به اتمام می رسد و در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی این ستاره 35 ساله و پرتغالی از این تیم در پایان فصل منتشر شده است. گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو پس از اظهارات لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، ممکن است یوونتوس را به یک شرط ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لئوناردو روز سه شنبه گفت: " اگر رونالدو صبح از خواب بیدار شده و تصمیم به انتقال به تیم جدیدی بگیرد، کدام تیم مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود؟ فقط پنج یا شش باشگاه می توانند رونالدو را جذب کنند، این یک دایره بسته و محدود بوده و نام پاری سن ژرمن نیز در آن حضور دارد. ما همیشه لیست اولویت های خود را تهیه می کنیم، اما گاهی اوقات ممکن است اتفاقات فوق العاده ای رخ دهد. "

 

 

اما نه رونالدو و نه یوونتوس نمی خواهند قبل از پایان فصل در مورد آینده تصمیمی گیری کنند. اخبار حاکی از آن است که آینده رونالدو در تورین به نتایج تیم در این فصل بستگی دارد. اگر بیانکونری موفق به فتح لیگ قهرمانان شود، آنگاه رونالدو به هدف خود در این باشگاه رسیده و ممکن است یک سال قبل از اتمام قراردادش تورین را ترک کند.

 

همچنین از منچستریونایتد نیز به عنوان دیگر مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است. ستاره پرتغالی شروع درخشانی در فصل جاری داشته، اما یوونتوس با سرمربی جدید خود یعنی آندره پیرلو هنوز نمایش قابل توجهی ارائه نداده و این روند ممکن است در نهایت باعث پایان یافتن نزدیک به یک دهه سیطره یوونتوس در فوتبال ایتالیا نیز بشود.

یوونتوس کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا