Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقم شکایت آندره آ استراماچونی از استقلال مشخص شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آ استراماچونی طی شکایتی که از باشگاه استقلال به فیفا انجام داده مدعی است که یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار دلار از این باشگاه طلب دارد. البته باشگاه استقلال با توجه به مستندات مدیران سابق اعتقاد دارد این رقم کمتر از درخواست استراماچونی است و برای اینکه رسانه ای شدن رقم مد نظر آنها برای این مربی تبدیل به مستند نشود از اعلام رسمی آن خودداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال اعتقاد دارند که این باشگاه مبالغی به این مربی پرداخت کرده که فیش و اسنادش در باشگاه موجود است و این مربی در نهایت نمی تواند تمام رقم یک میلیون و ششصد هزار دلار را از باشگاه دریافت کند. طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فیفا آندره آ استراماچونی استقلال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا

یکی از گزینه‌های جانشینی لوئیس همیلتون در مرسدس بنز در ایتالیا برای این تیم آلمانی تست خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ آندره‌آ کیمی آنتونلی، راننده رزرو ایتالیایی مرسدس بنز تست‌هایی را پشت فرمان خودروی 2022 انجام خواهد داد.

بر اساس این گزارش؛ انتظار می‌رود این تست در پیست بین‌المللی انزو و دینو فراری در ایمولا (ایتالیا) در روزهای جمعه و شنبه آینده برگزار شود. مرسدس بنز پیش این پیست را برای تاریخ‌های مشخص شده اجاره کرده است.

نگاه همیلتون به خودروی W15 مرسدس؛ نفرین شده!

آندره‌آ کیمی آنتونلی 17 ساله ایتالیایی در حال حاضر در فرمول 2 شرکت می‌کند. در سال 2024 نام او در لیست نامزدهای جایگزینی لوئیس همیلتون در مرسدس بنز قرار گرفت. همیلتون پس از پایان فصل جاری با جدایی از مرسدس بنز به فراری ایتالیا خواهد پیوست.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال