Web Analytics Made Easy - Statcounter

هری مگوایر ، مدافع و کاپیتان تیم منچستریونایتد در مصاحبه با sportbible گفت : بهترین دروازه بانی که تا به اکنون در کنار او بازی کرده ام ، داوید دخه آ است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از sportbible، هری مگوایر اذعان می کند که مارکوس راشفورد بهترین لایی زن در منچستریونایتد است و داوید دخیا نیز دروازه بان فوق العاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

بهترین دروازه بانی که در کنارش بازی کرده ام، مطمئنا داوید دخیا است. او دوران فوتبال فوق العاده‌ای داشته است و دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا است. داوید بارها به عنوان بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد انتخاب شده است. با توجه به تجربیاتی که داوید کسب کرده است، بازی کردن در کنارش فوق العاده است. مارکوس رشفورد احتمالا بهترین لایی زن در تیم ما است. او همیشه این کار را انجام می دهد و امروزه این عمل (لایی زدن) روشی خوب برای تضعیف روحیه حریفان است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مارکوس راشفورد اخبار لیگ برتر انگلیس اخبار منچستر یونایتد داوید دخه آ مارکوس راشفورد هری مگوایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت