Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه در تشریح مهمترین مصوبات ستاد کرونای استان، از پایان تعطیلی شش شهرستان پرخطر استان از ابتدای هفته آینده خبر داد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (21 آبان) ستاد کرونا استان که با حضور معاونین استانداری، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ما در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده برای حفظ سلامت مردم است و مدیران وظیفه دارند نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در ادامه در تشریح مصوبه های جدید ستاد کرونای استان گفت: بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آینده محدودیت های کرونایی و تعطیلی در شش شهرستان استان به خاطر مسائل معشیتی لغو می شود و چنانچه مشکلی در این راستا ایجاد شود، فرمانداران باید پاسخگو باشند.

بازوند همچنین با اشاره به ساعات کاری ادارات افزود: ساعات کاری ادارات از روز شنبه، 24 آبان ماه از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 14:30 خواهد بود. همچنین تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت 50 درصد از روز شنبه در اختیار مدیران ذیربط خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه یک کلانشهر محسوب می شود از 20 آبان تا 20 آذر فعالیت تمام مشاغل گروه دو، سه و چهار از ساعت 18 به بعد ممنوع است و دستگاه های ذیربط موظف به برخورد لازم می‌باشند.

استاندار کرمانشاه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف خواست بررسی های لازم را جهت تعطیلی منطقه ای از شهر کرمانشاه که دارای جمعیت زیاد و تردد گسترده مردم می باشد، انجام دهند و چنانچه به بررسی لازم در این زمینه رسیدند در جلسه شنبه هفته آینده به ستاد کرونا استان اعلام کنند.

بازوند تاکید کرد: ضروری است به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم، یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در صداوسیما و از طریق رسانه‌ها به تشریح مشاغل 2، 3 و 4( که در ارتباط با کرونا تعطیل هستند) بپردازد تا مردم بیش از گذشته با این مشاغل آشنا شوند.

وی افزود: همچنین ضرورت دارد فعالیت مکان هایی که اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست را انجام می دهند، به مدت دو هفته تعطیل شود و در این راستا نظارت دقیق برای تعطیلی این نوع اقدامات ضروری است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی صابری  افزود: براساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی با عبور امواج بارشی در سطح استان احتمال بارش باران در اغلب نقاط و بارش برف در ارتفاعات همچنان وجود دارد و گردو خاک و کاهش دید نیز برای جاده های مواصلاتی آذربایجان غربی به ویژه در نیمه جنوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اغلب شهرهای شمالی و جنوبی آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته شاهد بارش باران بودند، اضافه کرد: شهرستان سردشت، پیرانشهر و ماکو با ۲ تا ۶.۵ میلیمتر بارندگی پربارش ترین شهرهای استان ثبت شده اند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دمای ۲ تا پنج درجه ای دمای هوا در روزهای آینده ادامه داد: گرم ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان خوی با مثبت ۱۶ درجه و سرترین چالدران با منفی هشت درجه سانتی گراد بود.

وی با بیان اینکه وزش باد همچنان برای استان پیش بینی می شود، بیان کرد: شهرستان‌های نقده و پیرانشهر در ۲۴ ساعت اخیر شاهد بیشترین سرعت وزش باد با بیش از ۷۰ کیلومتر برساعت بود.

صابری از شهروندان خواست تا همچنان به رعایت تدابیر ایمنی در زمینه سفرها، عدم اتراق در کنار مسیلها و رودخانه ها و همچنین عدم تردد در کنار سازه های غیر محکم و محکم سازی سازه های ساختمانی و تبلیغاتی اهتمام داشته باشند.

دیگر خبرها

  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان
  • شادی و نشاط در کمال امنیت، حق قانونی مردم است
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند
  • برف و باران تا پایان هفته مهمان کشور