Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@23:13:40 GMT

امروز در اوج آمادگی و اقتدار قرار داریم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۴۵۳۶

امروز در اوج آمادگی و اقتدار قرار داریم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اولویت نیروهای مسلح تکیه‌بر توان بومی و ارتقاء بازدارندگی دفاعی کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه ارزیابی توان رزمی یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اینک در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و این به‌واسطه تلاش خستگی‌ناپذیر و روحیه جهادی کارکنان این نیرو در سراسر کشور بوده که جهت حفظ و تأمین امنیت پایدار در سراسر کشور ازخودگذشتگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه اولویت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، خودباوری و خودکفایی است افزود: نیرو‌های مسلح با این باور زیر پرچم ولایت، سد تحریم‌های ظالمانه استکبار را با توان داخلی و بومی می‌شکنند و قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان این مرزوبوم می‌کشانند.

جانشین نیروی زمینی ارتش اولویت این نیرو را پیشرفت در حوزه‌های مختلف رزمی و دفاعی دانست و تأکید کرد: اکنون با تکیه بر توان بومی و روحیه جهادی بخش‌های مختلف نیروی نزاجا، گام‌های مهم و بلندی در حوزه توان دفاعی و ارتقای رزمی برداشته شده و این برنامه‌ها تا رسیدن به اهداف این نیرو با قدرت ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر نعمتی ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعی از فرماندهان دلاور و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران مهمان صحن علنی مجلس بودند که محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مهمانان امروز خوش آمد گفت.   لازم به ذکر است که دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست امروز، روز ارتش را تبریک گفت و گفت: به نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوایی و پدافند هوایی عرض تبریک و تهنیت دارم به ویژه رزمندگان عزیز نیروی زمینی در مرز‌ها و نقاط مرزی.

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت‌تری خواهد داد
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • نیرو‌های مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • نیروهای مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات