Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@20:37:44 GMT

تغییر ساعت کار میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۴۷۱۳

تغییر ساعت کار میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز

طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان ساعت کار میدان مرکزی میوه و تره بار تغییر کرد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از شیراز، طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان ساعت کار میدان مرکزی میوه و تره بار تغییر کرد و از امروز (چهارشنبه 21 آبان) تا اطلاع بعدی ساعات کار میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز از ساعت ۲ بامداد تا ساعت ۱۸ خواهد بود و هرگونه فعالیت از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۲ بامداد در میدان، تخلف محسوب شده و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین غرفه داران و شهروندانی که این قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.

طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان در فرمانداری شیراز تمامی غرفه داران و شاغلان در غرفه ها اعم از میدان مرکزی میوه و تره بار و بازارچه ها ملزم به زدن ماسک هستند و در صورت مشاهده برای اولین بار غرفه مذکور به مدت یک هفته و برای بار دوم به مدت یک ماه پلمپ خواهد شد.

همچنین انجام معامله با افراد بدون ماسک ممنوع است و چنانچه غرفه داران به افراد بدون ماسک خدماتی ارائه دهند برای اولین بار به مدت یک هفته و برای بار دوم به مدت یکماه پلمپ خواهند شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصوبات ستاد کرونا ستاد کرونا میدان میوه و تره بار ساعات کاری محدودیت کاهش شیراز کار میدان مرکزی میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام معاونت خبر صدا و سیمای مازندران، زمان پخش خبر شبانگاهی سیمای استان از ۸ اردیبهشت امسال از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به ساعت ۲۰ تغییر می‌کند.

طبق اعلام این معاونت، بخش‌های خبری سیما در ساعت‌های ۱۱ و ۲۳ تغییری نخواهد داشت و مخاطبان خبر صدا و سیما مازندران می‌توانند خبرهای سیمای استان را روزانه در ۳ بخش و در ساعات ۱۱، ۲۰ و ۲۳ تماشا کنند تا در جریان رخدادهای خبری استان قرار بگیرند.

کد خبر 6083973

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • اوقات شرعی سه شنبه، چهارم اردیبهشت
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • اوقات شرعی فردا سوم اردیبهشت در شیراز
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند