Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه ارزیابی توان رزمی یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اینک در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و این به‌واسطه تلاش خستگی‌ناپذیر و روحیه جهادی کارکنان این نیرو در سراسر کشور بوده که جهت حفظ و تأمین امنیت پایدار در سراسر کشور ازخودگذشتگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه اولویت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، خودباوری و خودکفایی است افزود: نیروهای مسلح با این باور زیر پرچم ولایت، سد تحریم‌های ظالمانه استکبار را با توان داخلی و بومی می‌شکنند و قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان این مرزوبوم می‌کشانند.

جانشین نیروی زمینی ارتش اولویت این نیرو را پیشرفت در حوزه‌های مختلف رزمی و دفاعی دانست و تأکید کرد: اکنون با تکیه‌ بر توان بومی و روحیه جهادی بخش‌های مختلف نیروی نزاجا، گام‌های مهم و بلندی در حوزه توان دفاعی و ارتقای رزمی برداشته شده و این برنامه‌ها تا رسیدن به اهداف این نیرو با قدرت ادامه خواهد داشت.

۲۷۲۷

کد خبر 1454468

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش، اظهار داشت: نزاجا سه تغییر و تحول مهم در سالهای اخیر در خود داشته ، ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک، هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

امیر واحدی: سوخو24های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند

وی با شاره به تجهیزات نیروی زمینی ارتش، افزود: در نزاجا تسلیحاتی را وارد نیرو میکنیم که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نزاجا به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و 8 سال در برابر قدرتهای دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند. همچنین رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده بودند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • نیرو‌های مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد