Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:04:36 GMT

قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در هرمزگان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۲۱۹

قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در هرمزگان تشکیل شد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با دستگاه‌های نظارتی استان اظهار داشت: تشکیل این قرارگاه به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انجام شده است.

سردار اباذر سالاری با تاکید بر برخورد با متخلفان بازار ، افزود: در مسیر کنترل قیمت ها از ظرفیت های بسیج محلات نیز استفاده می شود تا بتوان افراد متخلف را هر چه سریعتر شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نیروی مردمی بسیج در هر زمانی که نیاز بوده ، در میدان حاضر شده و به یاری دستگاه‌ها و نهادها آمده است و در شرایط حاضر نیز از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان داشت: روزانه با حضور بسیجیان قیمت‌ها در بازار به صورت دقیق رصد خواهد شد و مشکلات و کمبودها به مسوولان مربوطه اطلاع رسانی می شود تا تعادل و آرامش بر بازار حاکم گردد و قیمت ها متعادل شود.

اجرای قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار هرمزگان با همکاری بسیج

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور بسیج برای کمک به کنترل قیمت ها ،گفت: با همدلی نیروهای بسیجی از روز شنبه هفته آینده قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار اجرایی می‌شود.

خلیل قاسمی بیان داشت: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و کمک می باشیم و به طور یقین حضور بسیج باعث تقویت نظارت و بازرسی در استان می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای اعلام گزارش های گران فروشی ، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای رسیدگی هر چه سریعتر با تماس با شماره 124 اعلام کنند تا متخلفان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مراجع ذیربط معرفی شوند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قیمت کالا ستاد تنظیم بازار پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قیمت کالا ستاد تنظیم بازار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قیمت کالا ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی مقواساز عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: رشت و گیلان میزبان شایسته ای برای جشنواره ملی مردمی مدرسه عشق بود.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه و اعتماد به جوانان و نوجوانان بیان کرد: شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان و نوجوانان شکل گرفته است.

سردار مقواساز با اشاره به دستاوردهای جشنواره ملی مدرسه عشق اضافه کرد: بروز خلاقیت‌ها، کشف استعدادها، گستردگی و مشارکت مردم از نقاط مختلف از شاخصه‌های مهم جشنواره مدرسه عشق است.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار جشنواره مدرسه عشق بسیار مطلوب بوده است، افزود: جشنواره مدرسه عشق آغاز حرکت برای بالندگی نبوغ و استعدادهای فرهنگی و هنری است.

کد خبر 6081256

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است