Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@15:59:29 GMT

بین پرسپولیس و جذب گزینه مدنظر یحیی فاصله افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۳۶۴

بین پرسپولیس و جذب گزینه مدنظر یحیی فاصله افتاد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ایمان سلیمی اولویت یحیی گل محمدی برای پیوستن به عنوان هفتمین بازیکن لیگ برتری به جمع بازیکنان پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بود.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از کنار گذاشتم عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت ۶ ماهه از سوی AFC درخواست رسمی خود را مبنی بر جذب ایمان سلیمی به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا وی اقدام به جذب این بازیکن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی که همچنان تحت قرارداد با باشگاه تراکتور تبریز است با مخالفت این باشگاه برای پیوستن به سایر تیم‌های ایرانی روبرو شده است.

سلیمی تنها در صورتی می‌توانست به پرسپولیس بپیوندد که با باشگاهی خارجی قرارداد بسته و سپس به عنوان بازیکن قرضی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت سلیمی را با عقد قرارداد دائمی به خدمت بگیرد اما تراکتوری‌ها راضی به رفتن این بازیکن نشدند تا حضور این مدافع در جمع سرخپوشان پایتخت فعلاً منتفی شود.

باشگاه پرسپولیس که همچنان خواهان جذب سلیمی است منتظر اقدام شخصی این بازیکن برای جلب رضایت تراکتوری هاست تا سپس او را به خدمت بگیرند.

باشگاه تراکتور نیز با درخواست دوباره این بازیکن برای صدور رضایتنامه جهت حضور در سایر باشگاه‌های ایرانی مخالفت کرده تا احتمال انتقال او به پرسپولیس نزدیک به صفر شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

هومن جعفری کد خبر: 1080759 برچسب‌ها ایمان سلیمی تراکتورسازی تبریز پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایمان سلیمی تراکتورسازی تبریز پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین عسگری درباره قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت. ضمن اینکه بازی هم از سرعت بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر کار داور راحت بود. در مجموع قضاوت داور خوب بود و تصمیم اشتباهی هم گرفته نشد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: من به داور توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های 60، 70 متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد. هر چند در این بازی هم داور بعضی صحنه‌ها را در فاصله 25 متری تصمیم می‌گرفت. گاهی صحنه‌ها پیچیده است و باید داور بهترین زاویه و فاصله مناسب داشته باشد، قطعاً این داور با اضافه وزن در آن زمان به مشکل می‌خورد.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود ولی دستش کاملاً غیرطبیعی بود.

عسگری درباره گل اول پرسپولیس و اعتراض نفتی‌ها به خطای اسماعیلی‌فر روی بازیکن نفت، گفت: گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

وی گفت: در دقیقه 12 هم پرسپولیس یک گل زد که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896854

دیگر خبرها

  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم