Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از روند ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب شده از یکی از پارکینگ های شهر تهران گفت: یکی از معضلات اصلی ما، توقیف بیش از ۸۳۰ هزار موتورسیکلت بود که از سال ۹۰ در پارکینگ‌های سراسر کشور وجود دارند.

وی افزود: این موتورسیکلت‌ها در پارکینگ‌های ۱۳۴۷ شهر به دلایل مختلفی متوقف هستند که عمده‌ آن‌ها تخلفات رانندگی بوده است؛ موانعی در این راه وجود داشت که براساس تمهیداتی که اتخاذ شد، سرانجام تصمیم به ترخیص فوق العاده این موتورسیکلت‌ها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌ های رسوبی از ۱۸ آبان در سراسر کشور ابلاغ شد و بر اساس آن این تصمیم گرفته شد. هزینه‌ نگهداری موتورسیکلت در پارکینگ سالیانه حدوداً یک میلیون تومان است که با این طرح به ازای هر سال نگهداری چیزی حدود ۲۲۰ هزار تومان باید پرداخت شود. ما از رانندگان و مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌خواهیم که از این فرصتی که ایجاد شده، نهایت استفاده را کنند.

وی مطرح کرد: فرصت ترخیص این موتورسیکلت‌ها تا ۱۸ دی ماه سال جاری است که لازم است مالکان هرچه سریعتر اقدام به این کار کنند و در آینده نزدیک نیز چنین طرحی را برای ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی اجرا خواهیم کرد.

هادیانفر ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته حدود ۵۰۰۰ موتورسیکلت‌ توقیفی ترخیص شدند و ما پیش بینی می‌کنیم در چند روز آینده موتورسیکلت‌های بیشتری ترخیص شوند.

براساس گزارش سایت پلیس، هادیانفر در پایان تصریح کرد: درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این مساعدت و کمکی که اجرا شده، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا دوباره موتورهایشان به پارکینگ‌ها بر نگردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موتورسیکلت های رسوبی موتورسیکلت توقیفی موتورسواران موتورسیکلت ها پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک

محمودرضا طالبان گفت: شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

او تصریح کرد: طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.

طالبان اضافه کرد: این پروژه جهت مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده و به منظور شهری مدرن و مولد زا به منظور سرریز ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند