Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس راه استان اصفهان از بارش برف در گردنه "بیژن" محور "یاسوج-سمیرم" خبر داد و گفت: اکثر محورهای مواصلاتی استان اصفهان به علت بارش باران لغزنده هستند و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث جبران ناپذیر رانندگی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اصغر زارع، اظهار کرد: از صبح امروز برف (چهارشنبه) در گردنه "بیژن" محور "یاسوج-سمیرم" با شدت در حال بارش است و تردد در این محور به کندی در حال انجام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان اصفهان باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

سرهنگ زارع تصریح کرد: رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی حتماً خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

جانشین پلیس راه اصفهان همچنین از رانندگان وسایل نقلیه خواست، با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

سرهنگ زارع ادامه داد: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث جبران ناپذیر رانندگی خواهد شد.

کد خبر 454954

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جانشین پلیس راه اصفهان لغزندگی محورها اصفهان بارش باران ایمنی در رانندگی رعایت قوانین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

 تیمور باقری اظهار داشت:  در تقویم سالیانه کشور هفتم اردیبهشت‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری گردید تا یادآور اهمیت موضوع و توجه به آمار سوانح  و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی  باشد.

وی گفت:سرعت غیرمجاز، منشا بیشتر تخلفات رانندگی است و فرهنگ‌سازی به عنوان مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  برنامه های مختلفی در مرکز استان و ادارات شهرستانی برای این هفته در نظر گرفته شده است که  از آن جمله می توان به اجرای طرح آموزش ایمنی به  کاربران جاده‌ای  ، توزیع کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران،  طرح کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی و ارسال پیام کوتاه بمنظور جلب توجه عمومی نسبت به مخاطرات سوانح رانندگی نام برد.

باقری  ، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد حساسیت  در بین  عموم مردم جهت افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی، عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  در ایام اجرای طرح نوروزی میزان تصادفات در این استان به میزان قابل توجهی کاهش داشت  که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها  و مردم تا پایان سال جاری، روند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ادامه یابد و شاهد سفرهای ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله