Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:22:03 GMT

خبرنگاران زنجانی صاحب مسکن می شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۷۶۷۸

خبرنگاران زنجانی صاحب مسکن می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای طرح مسکن ملی، گفت: همه تلاش ما استفاده از ظرفیت زمین‌های داخل محدوده است و خوشبختانه با همکاری همدیگر اقدامات قابل توجهی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی از همت و تلاش همه عوامل دخیل در پیشبرد تحقق این طرح در استان زنجان تقدیر کردند، اظهارداشت: این همت و پیگیری‌ها و سرعت کار باید تا پایان تحقق اهداف و صاحبخانه شدن مستاجران واجد شرایط با قوت خود بدون مشکلات ادامه داشته باشد.

حقیقی یادآوری کرد: از ۱۸ هزار و ۵۲۱ واحد سهمیه‌ای که در استان زنجان داریم ۶۰ درصد زمین برای ۱۱ هزار واحد مسکونی تامین شده و زمین مابقی واحد‌ها نیز تائید نهایی شده است.

او ادامه داد: عملیات اجرایی پنج هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی نیز در دست انجام است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تفاهم نامه‌های منعقد شده برای اجرای این پروژه به خوبی پیش رفته است، گفت: ارتش، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی در صورت داشتن زمین اعلام کنند.

حقیقی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری های لازم را داشته باشند و مسائل و مشکلات این طرح باید در چهار کمیته‌ای که در ابتدای اجرای طرح ملی اقدام مسکن که با هدف آینده نگری و رفع مشکلات زیرساختی راه اندازی شده و فعال است، رفع شود.

او تاکید کرد: فرمانداران استان زنجان که با بنیاد مسکن در تعامل هستند بایستی جلساتی را با مدیرکل بنیاد مسکن داشته باشند و از اختیارات قانونی خود در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن استفاده کنند.

استاندار زنجان به پروژه‌های بلاتکلیف اشاره کرد و افزود: مشکلات واحد‌های مسکونی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی و پروژه باران مورد بررسی قرار گرفت که در حال حاضر پروژه‌های علوم پزشکی پیشرفت دارد و اقدامات جدی در خصوص آن‌ها انجام گرفته است.

حقیقی افزود: برای رفع مشکلات پروژه باران جلسه ویژه‌ای تشکیل شود و مشکلات آن مورد بررسی قرار گیرد و هر آنچه امکان داشته باشد انجام خواهیم داد چرا که این پروژه همانند طرح‌های ملی است که وارد چرخه می‌شود.

او تاکید کرد: برای رسانه‌ها و خبرنگاران واجد شرایط مسکن، اداره کل فرهنگ و ارشاد ثبت نام اولیه را انجام و توسط راه و شهرسازی این مهم بررسی شود و به این قشر اقداماتی انجام شود و چنانچه تعداد به حد لازم رسید و در غیر این صورت در قالب عمومی برای این افراد مسکن لحاظ شود.

استاندار زنجان گفت: برای یکهزار و ۲۵۰ واحد ایثارگران باید ورود پیدا کنیم و در دستور جلسه قرار گیرد و هفته آینده یک روز کاری مختص پروژه‌های عمرانی و مسکن ملی باشد و شهروندان نیز از اقدامات انجام شده در این خصوص مطلع شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان خبرنگاران زنجانی استاندار زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند