Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در سفر سید علی آقازاده استاندار مرکزی به شهرستان تفرش دو طرح فرهنگی عمرانی با اعتبار بالغ ۱۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و همچنین طرح مسکن ملی این شهرستان کلنگ زنی شد.

دو طرحی که در این شهرستان به بهره برداری رسیدند شامل مقبره آرامگاه آقا مومن شاعر و عارف تفرشی با هزینه ۷۵ میلیون تومان و مرمت میدان طبرسی با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح اقدام ملی مسکن هم در ۶ هزار متر مربع زمین واگذار شده مربع از سوی اداره راه و شهر سازی کلنگ زنی شد و قرار است در این زمین برای ۶۰ خانوار مسکن ساخته شود.

همچنین در این سفر مشکلات دو واحد صنفی تولیدی دستکش یکبار مصرف و گیاه لوفا که مصرف آرایشی و درمانی دارد مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار مرکزی و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان تفرش با حضور در گلزار شهدای شهر تفرش قرائت فاتحه بر سر مزار این شهدا به مقام والای آنان ادای احترام کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار مرکزی شهرستان تفرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: مقوله مسکن یکی از مهمترین اولویت‌های کشور و استان است و با حضور معاون عمرانی، فرمانداران و مدیران زیرساختی آخرین اقدامات در زمینه ساخت مسکن مورد بررسی قرار گرفت.‌

وی افزود: زمین‌هایی برای متقاضیان مسکن در خوزستان در حال اختصاص است و ۵۴ هزار قطعه زمین به این منظور شناسایی شده و در حال آماده‌سازی است که بنا شده با تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان مراحل ساخت مسکن انجام شود.

حسینی محراب گفت: مسکن بخش‌های متنوعی دارد از جمله بخش بافت فرسوده در داخل شهرها که با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها بهترین فرصت برای ساخت و ساز مسکن محسوب می‌شود و مردم با مشارکت دولت می‌توانند در ساخت مسکن مشارکت می‌کنند.

وی از در دستور کار بودن ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان ویژه محرومان خبر داد و بیان کرد: یک بخش دیگر نیز حوزه روستایی است و تقریباً زمین در اختیار همه متقاضیان این بخش قرار گرفته است.

کد خبر 6078198

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد سرعت گرفت
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی طرح ملی نهضت مسکن در مازندران
  • ثبت نام بیش از ۲ هزار خانوار گیلانی در طرح جوانی جمعیت