Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:29:43 GMT

آمار فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به ۲۲۳۹ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۰۰۷

آمار فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به ۲۲۳۹ نفر رسید

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان هر روز بحرانی‌تر می‌شود، افزود: از ۵۱ فوتی با تشخیص قطعی ابتلاء به کرونا، ۲۴ نفر مربوط به شبانه روز گذشته است و ۲۷ نفر هم مربوط به روزهای قبل بوده که نتایج آزمایش آن‌ها تازه مشخص شده است.

وی ادامه داد: از این فوتی‌ها بیشترین سهم با ۱۵ نفر مربوط به مرکز استان بود و بقیه نیز از ۱۱ شهرستان شمال و جنوب آذربایجان غربی بودند که نشان دهنده وضعیت نامناسب شیوع کرونا در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده بیان کرد: همچنین با بستری شدن حدود ۲۶۱ نفر دیگر در مراکز درمانی آذربایجان غربی، تعداد بستری‌های بیماران حاد تنفسی در استان به یک هزار و ۶۷۲ نفر رسید که رقم بسیار بالایی است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی از کل بیماران بستری شده، ۲۹۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظرند و ۹۶ نفر نیز با شرایط ویژه از دستگاه ونتیلاتور استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت دو مدافع سلامت استان در طول ۲۴ ساعت گذشته گفت: فرهاد احمدزاده، از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد.

آقازاده اظهارکرد: همچنین صالح مهدوی‌مجد از پرستاران بیمارستان عارفیان ارومیه نیز روز گذشته بر اثر ابتلاء به کرونا به شهادت رسید.

کد خبر 5069615

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان استانداری سمنان قزوین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: بااتمام عملیات حفر یک حلقه چاه عمیق، آب شرب مورد نیاز روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر تامین شد.

محمداشرفی با بیان اینکه ظرفیت آبدهی این چاه ۱۰ لیتر در ثانیه است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: با تکمیل این پروژه و اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال، آب شرب مورد نیاز ۱۱۵ خانوار روستایی با ۴۳۷ نفر جمعیت تامین خواهد شد

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته