Web Analytics Made Easy - Statcounter

استراماچونی خواهان یک میلیون و 300 هزار یورو از استقلال شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/8/22؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

استقلال محکوم به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار یورو به استراماچونی شد

باشگاه استقلال که به تازگی با پرداخت بدهی‌‌های خارجی خود پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را باز کرده بود، امروز (چهارشنبه) با شکایت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین خود روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم؛ در این رای، باشگاه استقلال به مبلغ یک میلیون و 300 هزار یورو بابت مطالبات استراماچونی محکوم شده است. مسئولان استقلال بلافاصله پس از رسیدن این حکم جلسه‌ای را برگزار کردند تا لایحه دفاعی خود را در خصوص این رای به کمیته انضباطی ارسال کرده و در صورت تایید رای به دادگاه ورزشی CAS شکایت کنند.

استقلال در حالی محکوم شده است که احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال بارها تاکید کرده بود که رای شکایت استراماچونی نزدیک دو میلیون یورو خواهد بود.

علیرضا فغانی به لیست داوران بین ‌المللی ایران در سال 2021 بازگشت

در لیست داوران بین المللی ایرانی در سال 2021 نام علیرضا فعانی به چشم می خورد

پس از پیگیرهای صورت گرفته از سوی سرپرست و دبیرکل فدراسیون و هماهنگی های به عمل آمده و مصوبه هیات رییسه، فهرست پيشنهادی کمیته داوران توسط دپارتمان بين الملل به فیفا ارسال و رجيستر شد.

عجیب ولی واقعی؛ تهیه پیراهن برای استقلال از منیریه!

تیم استقلال همچنان بدون اسپانسر پیراهن کار خود را دنبال می کند و برای بازیکنان این تیم از منیریه پیراهن تهیه شده است.

به گزارش طرفداری، ظاهرا بحران های مدیریتی در استقلال تمامی ندارد و هربار در بخش هایی از باشگاه نمایان می شود. بعد از اینکه مدیران در باز کردن به موقع پنجره باشگاه ناکام بودند و این تیم در هفته اول بدون خریدهای جدید خود وارد بازی ها شد، حالا از این باشگاه خبر می رسد اقدام عجیب باشگاه مبنی بر فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت استقلال را دچار دردسر عجیبی کرده است.

در حال حاضر مدیران فعلی باشگاه اقدام به فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت کرده اند و از آن عجیب تر اینکه هنوز نتوانسته اند با برندهای ورزشی برای تولید پیراهن های این تیم به توافق برسند. همین مساله باعث شده مدیران استقلال مجبور شوند با مراجعه به منیریه چند دست پیراهن برای بازیکنان این تیم تهیه کنند.

نکته عجیب تر اینکه لوگوی برند پیراهن هایی که در اختیار بازیکنان استقلال قرار گرفته، با چسب پوشانده شده تا در واقع برای برند خاصی که پیراهن های آن در اختیار آبی پوشان قرار گرفته تبلیغ صورت نگیرد.

این اتفاق عجیب در شرایطی است که استقلال برای لیگ بیستم با شرکت آل اشپورت قرارد داشت و فسخ یک طرفه قرارداد با این شرکت ممکن است آبی ها را در خطر خسارت چند میلیاردی قرار دهد.

در این بین شنیده می شود بازیکنان استقلال از کیفیت پیراهن هایی که در اختیار آن ها قرار داده شده به شدت ناراحت هستند و این موضوع را به گوش مدیران باشگاه هم رسانده اند.

مددی: پادوانی درخواست 9 میلیون یورو غرامت از استقلال کرده است

سرپرست باشگاه استقلال گفت پادوانی 100 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار بود اما او در دادگاه CAS درخواست نجومی 9 میلیون یورو غرامت کرده که مورد تأیید ما نیست.

فرانسه 0-2 فنلاند؛ پوگبا در فرانسه هم ناراضی بود پرتغال 7-0 آندورا؛ شمارش معکوس از 7 تا شکست رکورد علی دایی! هلند 1-1 اسپانیا؛ لاله های نارنجی به استقبال خواب زمستانی رفته اند آلمان 1-0 جمهوری چک؛ تک گل والدشمیت برای برد تیم لوو کافی بود بلژیک 2-1 سوئیس؛ باتشوایی نگذاشت غیبت لوکاکو حس شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.   دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا؛ عیدیان راهی فینال شد نازنین فاطمه عیدیان به مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.   مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد مسابقات آبهای‌آرام قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.   انتخابی جام جهانی ووشو؛ کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۱۰ مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان آوردند.   پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس؛ خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری باشگاه استقلال گفت: انشاالله با درایت مالک جدید، باشگاه استقلال به سمت قهرمانی سوم در آسیا پیش خواهد رفت.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود ایران، تاجیکستان و تایلندبه جام جهانی در دور یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ایران تاجیکستان و تایلند به نیمه نهایی و جام جهانی راه یافتند.   تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست مرضیه پرورش‌نیا در پایان مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ بانوان در قطر، رکورد ایران را در این ماده ارتقا داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد موریس موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد.  

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند