Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، ۱۲ نشان شامل ۲ طلا، ۲ نقره، ۴ برنز و ۴ دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک» را کسب کردند.

بازیار افزود: بیش از ۹هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور از ۵ قاره جهان در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد، ۱۰۳ اثر از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود که برگزیدگان، شامگاه روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در فضای مجازی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: امیرعطا راشدی ۷ ساله از مرکز سلماس و دیانا حسن پور ۱۰ ساله از مرکز شماره دو مهاباد مدال طلا، حنانه عشقی ۱۱ ساله از مرکز چالدران و آوان شاهین پور ۹ ساله از مرکز شماره یک مهاباد مدال نقره، نساء ابوبکری ۱۰ ساله از مرکز شماره یک مهاباد، یونس بابش آقایی ۱۰ ساله از مرکز تازه شهر، دیاکو حسن پور ۱۰ ساله و دیانا قلیانی ۱۲ ساله از مرکز شماره دو مهاباد مدال برنز، محیا پور رسول ۱۰ ساله و هدیه آقانژاد ۱۲ ساله از مرکز چالدران، متینا خاطری ۱۰ ساله از مرکز شماره یک مهاباد و خوشقدم بابش آقایی ۱۳ ساله از مرکز تازه شهر دیپلم افتخار این مسابقه را به دست آوردند.

مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار برگزار شد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسابقه نقاشی بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسابقه بین المللی نقاشی ساله از مرکز شماره ۱۰ ساله از مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان