Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@14:05:26 GMT

باشگاه استقلال و شوک جدید!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۹۱۳۱

به گزارش خرداد به نقل از شفقنا ، باشگاه استقلال احتمالا در ماه های آینده به پرداخت جرایم سنگین در پرونده شکایت سرمربی سابق خود محکوم خواهد شد. استقلالی ها که برای فرار از پرداخت مطالبات استراماچونی علاوه بر پیگیری حقوقی این شکایت در فیفا باب مذاکره را با سرمربی سابق خود گشوده‌ بودند، امیدوارند فیفا در این پرونده هم به مانند شکایت شفر از آبی پوشان رای خود را به نفع آنها صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما آنچنان که مشخص است ، استقلال در پرونده شکایت استراماچونی شانس چندانی برای فرار از غرامت درخواستی سرمربی سابق خود نخواهد داشت و استقلالی ها در صورت شکست در در این پرونده می بایست علاوه بر ۱.۷ میلیون یوروی دستمزد این سرمربی، جریمه دیرکرد  آن( ۱۰ هزار دلار مهانه بعلاوه ۵ درصد روز شمار) را هم به استراماچونی ایتالیایی بپردازند.
نکته دیگر ماجرا اینجاست که استقلال در صورت محکومیت در فیفا برای پرداخت مبلغ مورد ادعای آندره استراماچونی، تنها هفت روز زمان خواهد داشت و طبق یکی از بند های موجود در قرارداد بین باشگاه استقلال سرمربی سابق این تیم آنها حق شکایت به دادگاه عالی ورزش cas را از باشگاه خود صلب کرده‌اند. بندی که احتمالا به دردسر اصلی مدیران فعلی آبی پوشان تبدیل خواهد شد ، چرا که آنها فرصتی برای زمان خریدن یا احقاق حق خود در دادگاه cas نخواهند داشت.
در این باره سرپرست فعلی باشگاه استقلال روز گذشته در اظهار نظری عجیب در مورد شکایت استرماچونی، سرمربی اسبق ایتالیایی این باشگاه گفته‌است: هنوز پرونده او به دست ما نرسیده و حکمی صادر نشده است. منتظریم تا حکم صادر شود و برای آن برنامه ریزی کنیم!
اما نکته اینجاست استقلال که به خطر عدم پرداخت ۵۰۰ هزار یوریی به شفر، لیگ قهرمانان آسیا و هفته اول لیگ برتر را با پنجره بسته آغاز کرده است آیا می تواند تنها در مدت ۷ روز برای تامین و واریز احتمالی مبلغ هنگفت مورد ادعای استراماچونی آماده شود؟
بی شک تعلل مدیران باشگاه استقلال در پرونده شکایت آندره استراماچونی خسارات جبران ناپذیری، همچون بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و حتی سقوط به دسته پائین تر را به آبی پوشان پایتخت تحمیل خواهد کرد.
منبع: شفقنا ورزشی  برچسب ها: استقلال ، استراماچونی

منبع: خرداد

کلیدواژه: استقلال استراماچونی باشگاه استقلال سرمربی سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟