Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: طرح هادی برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان صد درصد انجام شده است.

مسعود رضایی در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ازنا که امروز ۲۲ آبان‌ماه، برگزار شد، با بیان اینکه تهیه طرح هادی برای ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به انجام رسیده، اظهار کرد: در سنوات گذشته درصد بهره‌مندی روستاهای استان پایین‌تر از میانگین کشوری بوده که با برنامه‌ریزی‌های مدون و تلاش‌های صورت گرفته درصد بهره‌مندی روستاهای استان از اجرای طرح هادی در بازه زمانی سه سال گذشته با جهشی مضاعف به نرم کشوری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تفاهم‌نامه سه‌جانبه فی‌مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان برنامه‌وبودجه و استانداری لرستان به به‌منظور ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای استان، تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات حاصل از شیوع بیماری کرونا، خوشبختانه این طرح با پیشرفت ۹۰ درصدی در مراحل پایانی کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: به ‌ازای هر فقره تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به ساخت این واحدها تعلق می‌گیرد که تاکنون همه تسهیلات موردنظر جذب و حدود ۲۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای احداث این واحدها ابلاغ و جذب شده است.

فرماندار شهرستان ازنا تأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود خدمات ارزشمندی را به روستاییان و محرومان ارائه کرده که قابل‌تقدیر و تشکراست.

گفتنی است، در این مراسم نادر رضایی به‌عنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان ازنا معرفی و از زحمات وحید مهرانفر مدیر اسبق این شهرستان قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان برنامه و بودجه طرح هادي بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان

 شهریار نوری زاده افزود: متقاضیان ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان، می‌توانند برای تشکیل پرونده به دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

وی گفت: سهمیه هرمزگان امسال پرداخت تسهیلات مسکن روستایی برای ۱۱ هزار واحد است.

استفاده نکردن از تسهیلات در طرح نهضت ملی و بنیاد مسکن و نداشتن سند مالکیت ملک از جمله شرایط اعطای تسهیلات است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: پارسال ۴ هزار و ۵۳۰ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم
  • پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران
  • افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان
  • اعطای بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی
  • تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان به طر‌ح‌های راهداری بوشهر
  • بازدیدمدیر بنیاد مسکن همدان از اراضی ملی مجاور خط محدوده طرح هادی جهت تامین زمین موردنیاز توسعه روستا‌ها