Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:40:43 GMT

مازندران جز استان های حاد و بحرانی کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۹۹۳۱

مازندران جز استان های حاد و بحرانی کرونا نیست

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: هرچند شیوع ویروس کرونا در استان با رشد مواجه بوده اما به خاطر رعایت مردم در شمار استان های حاد و بحرانی قرار نداریم.

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از همراهی مردم استان در رعایت پروتکل ها و الزامات بهداشتی با اشاره به این که گرچه شیوع ویروس در استان با رشد مواجه بوده است اما به خاطر رعایت بیشتر مردم در شمار استان های حاد و بحرانی قرار نداریم، افزود: در عین حال از مردم انتظار داریم در راستای حفظ سلامت خود و عزیزان خویش، رعایت پروتکل های بهداشتی را استمرار ببخشند و تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که پس از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ورود همه دستگاه ها و عزم ملی برای مقابله با کرونا و ماموریت وزیر کشور از سوی رییس جمهوری برای تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا، این قرارگاه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان با نگاه محله محور تشکیل شده است، تصریح کرد: امروز بحث های اولیه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوع آموزش، غربالگری و قرنطینه سازی با کمک وزارت بهداشت و علوم پزشکی عملیاتی شود.

استاندار مازندران عنوان کرد: این طرح کمک می کند تا از ظرفیت های محلی نظیر معتمدین، روحانیون محل و پایگاه بسیج محله به صورت پایگاه های محلی،برای رصد و شناسایی بیماران و افرادی که با این بیماران در ارتباط بودند بهره گیری شود و این طرح با مسئولیت سپاه و بسیج و همکاری همه دستگاه های اجرایی اجرا می شود.

رییس ستاد مقابله با کرونای مازندارن با بیان این که می دانیم اصناف شرایط سختی را گذرانده اند و در شرایط سختی بسر می برند، ابراز کرد: اگر طرح ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذر مبنی بر فعالیت اصناف تا ساعت ۱۸ و سپس تعطیلی اصناف غیرضروری از همین ساعت اجرا شود، دیگر نیازی به تعطیلی مجموعه بازار نخواهد بود و امیدواریم در مدیریت بیماری توفیق یابیم.

حسین زادگان با تاکید بر این که از ساعت ۱۸ فعالیت اصناف یاد شده ممنوع است، افزود: بدیهی است که نیروی انتظامی، اماکن، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی برای برخورد با تخلفات ورود پیدا می کنند.

وی یاد آور شد: اصناف همواره همراهی مناسبی در موضوعات مختلف داشتند بنابراین در مسئله کرونا همراهی اصناف مانع از بروز خسارت بیشتر می گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كرونا دانشگاه علوم پزشکی محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

آفتاب‌‌نیوز :

هوتن شکیبا عکسی از خود در کنار محمد بحرانی و پیمان فاطمی در پشت صحنه مهمونی۳ منتشر کرد.

در فصل سوم مهمونی (مهمانی)؛ محمد بحرانی صداپیشه آقای همساده و ببعی، هوتن شکیبا صداپیشه بچه، شاباش، دیبی، خونه بغلی و پیمان فاطمی عروسک گردان بچه و شاباش است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران