Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز(پنج شنبه) در مراسم افتتاح ۱۵۵۰ طرح آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور همراه با سه طرح بیمارستانی، با بیان اینکه پیش از دولت ما ۱۸۰ مرکز رفاهی برای فعالان آموزش و پرورش وجود داشت که طی این هفت سال بیش از دو برابر شد، گفت: ما به روحیه و نشاط عزیزانمان اهمیت زیادی می‌دهیم و این فعالیت‌ها در جهت همین مسئله انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق و فعالیت‌های رفاهی نیز در همین راستا بوده است،افزود: حقوق معلمان در هفت سال اخیر بیش از ۴ برابر افزایش داشته است اگر چه معلمان و فعالان آموزش و پرورش همواره با عشق کار می‌کنند، اما ما هم برای رفاه بیشتر آن‌ها این اقدامات را انجام می‌دهیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: اینکه در یک روز ۱۵۵۰ پروژه آموزشی و تربیتی افتاح شد به‌معنای اهتمام دولت به آموزش و پرورش است. وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که روزانه  هشت و نیم میلیارد تومان برای زیربنای آموزشی دولت خرج می‌کند و به‌معنای این است که دولت اهمیت خاصی برای آموزش و پرورش قائل است.

روحانی افزود: اینکه مدرسه خشتی و گلی تمام شده و روزانه ۲۷ کلاس درس آغاز به کار می کند به این معناست که آموزش و پرورش و علم و فرهنگ برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: بازگشت بی قید و شرط آمریکا به تعهداتش الزامی است/ سیاست خودمان را فارغ از انتخابات آمریکا ادامه خواهیم داد

وی تاکید کرد: مساله آموزش و پرورش از این دیدگاه نیز بسیار مهم است که فرهنگ یکپارچه را می‌سازد و اگر آموزش و پرورش عمومی در کشور نبود وحدت فرهنگی نداشتیم و معلمان و مدارس هستند که فرهنگ دینی و ملی را ایجاد می‌کنند که این برای وحدت، انسجام و امنیت ملی نیز حائز اهمیت است پس باید از این دیدگاه هم مدارس را در نظر بگیریم.

رئیس جمهور با تاکید بر جایگزینی آموزش پژوهش محور به جای آموزش حافظه محور،گفت: امروز این تحول را می‌بینیم و باید آن را ادامه دهیم تا فرزندان ما که در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند البته از پایه اول شاید دشوار باشد، اما از پایه سوم و چهارم به بعد به راحتی می‌توان آنان را کتابخوان کرد و محقق بار آورد.. مخصوصاً فضای جدید دیجیتالی که مهم است و باید سواد دیجیتالی را به دانش‌آموزان یاد بدهیم.

روحانی گفت: معلمان با امکانات دیجیتالی، خیلی آسان می‌توانند دانش آموزان را راهنمایی کنند که چگونه درباره موضوعات خاص بررسی، تحقیق و نگارش کنند و نتایج تحقیقات شان را در کلاس‌های درس توضیح دهند که این تحولی بسیار مهم است که باید در نظام تعلیم و تربیت شاهدش باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فشار حداکثری جواب نمی دهد و دوران پایان خود را طی می کند، گفت: مردم عزیز و بزرگ ما در سایه استقامت و مقاومت، کام شیرین تلاش های خود را مشاهده خواهند کرد.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن روحانی رئیس جمهور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنرانی در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات خاورمیانه گفت: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد و تنها یک اشتباه لازم است تا به یک درگیری گسترده‌تر و ویرانگر تبدیل شود.

آنتونیو گوترش در این نشست که وزیران امور خارجه چند کشور از جمله ایران و اردن در آن حضور داشتند، افزود: زمان آن فرا رسیده است که به این چرخه خونین انتقام‌جویی پایان دهیم. پایان دادن به خصومت ها در غزه تنش های گسترده در خاورمیانه را خنثی می کند. عملیات نظامی اسرائیل در غزه که ۷ ماه است ادامه دارد، جهنمی شعله‌ور را بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: یونیسف از کشته شدن ۱۳۹۰۰ کودک فلسطینی در حملات هولناک و کورکورانه در نوار غزه خبر داده است. این در حالی است که محدودیت های ایجاد شده از سوی اسرائیل ارائه خدمات و کمک به نیازمندان در نوار غزه را پیچیده کرده است. اسرائیل اخیرا بیش از ۴۰ درصد از درخواست های سازمان ملل را برای ارسال کمک به نوار غزه رد کرده است.

دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد: امدادگران به طرز وحشتناکی در نوار غزه کشته می شوند و من خواستار تحقیق درباره این رویدادها هستم. تیم های بشردوستانه به تنهایی نمی توانند به بحران در نوار غزه رسیدگی کنند. یک رویکرد جامع برای آرامش باید اتخاذ شود که شامل کرانه باختری اشغالی باشد.

گوترش خاطرنشان کرد: سال گذشته بالاترین میزان حملات شهرک نشینان به فلسطینیان در کرانه باختری اتفاق افتاد. من از اسرائیل می خواهم که به این سطح بی سابقه خشونت توسط شهرک نشینان علیه فلسطینیان پایان دهد. اسرائیل و جامعه بین المللی باید محیطی را برای ایجاد یک دولت فلسطینی که قادر به عملکرد کارآمد باشد، فراهم کنند.

دبیرکل سازمان ملل تأکید کرد که جامعه بین المللی باید برای جلوگیری از هر گونه اقدامی که می تواند کل خاورمیانه را لبه پترگاه سوق دهد و عواقب ویرانگری برای غیرنظامیان داشته باشد، تلاش کند.

کد خبر 6082119

دیگر خبرها

  • ببینید | فشار و استرس جواد نکونام در آخرین ثانیه‌ها و شادی او پس از سوت پایان
  • نکونام تحت فشار است!
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است