Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: ازآنجا که عمده فعالیت گاز استان درسال 99 توسعه گازرسانی به روستاها است از این رو در نیمه نخست سال جاری، 506 کیلومتر شبکه گذاری در بخش روستایی و 34 کیلومتر آن در راستای تکمیل باقی مانده شبکه های داخلی شهری صورت پذیرفته است.

شهبازی افزود: این میزان از شبکه گذاری زمینه نصب 5251 انشعاب را در سطح استان فراهم آورده که 4503 انشعاب در بخش روستایی و 748 انشعاب در بخش شهری انجام گردیده که به برخورداری 9734 اشتراک جدید در استان را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهبازی عنوان کرد: درحال حاضر در استان کرمانشاه 99 درصد جمعیت شهری با گازرسانی به 29 شهرو 77درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به 1540 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کار گازرسانی به 465  روستای دیگر نیز در دست اقدام است که با اتمام این پروژه ها ضریب گازرسانی در استان در بخش های شهری و روستایی به 98 درصد خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرای شبکه گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار همدان در نشست اعضای ستاد سفر استان همدان از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد از اهتمام و تلاش‌های ارزنده امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای همکاری مجدانه در ارائه خدمات شایسته به مسافران و هم‌استانی‌ها در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: «خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داریم قدرشناس بندگانی باشیم که با افکار زلال خود، رضایت حق تعالی و خدمت به هم‌میهنان را همسو با سازندگی و ترقی، بهترین ایده و  آرمان خود تلقی کرده و همواره به ایرانی آباد و سرفراز می‌اندیشند.»

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد