Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@15:43:19 GMT

رونالدو ۷ گل تا رکورد دایی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۰۵۴۸

به گزارش مهر، سالهاست علی دایی مهاجم، کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با ثبت ۱۰۹ گل، عنوان بهترین گلزن جهان را به خود اختصاص داده و در اکثر کشور‌های دنیا فوتبال ایران را با نام این گلزن می‌شناسند.

در سال‌های اخیر، اما در خشش خیره‌کننده کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال، رکورد علی دایی را به خطر انداخته و این اتفاق در هر بازی که تیم ملی پرتغال برگزار می‌کند شرایط تازه‌ای را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در دیدار چهارشنبه شب تیم ملی کشورش برابر آندورا یک گل دیگر را به ثمر رساند تا تعداد گل‌های ملی خود را به ۱۰۲ برساند و فاصله اش با علی دایی را کم کند.

با توجه به شرایط سنی رونالدو و میزان آمادگی بالایش به نظر می‌رسد این ستاره پرتغالی بتواند در آینده بازهم بر تعداد گل‌هایش اضافه کند و رکورد علی دایی را به خود اختصاص دهد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: علی دایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی

آفتاب‌‌نیوز :

سرخپوشان پایتخت در حالی پای به هفته بیست و چهارم خواهند گذاشت که دیدار با صنعت نفت از اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان اوسمار برخوردار است و آن‌ها در صورت غلبه بر حریف آبادانی فرصت تکیه بر صدر جدول را هم خواهند داشت.

با این حال صدرنشینی پرسپولیس به متغیر دیگری هم نیاز دارد و آن هم توقف تیم فوتبال استقلال است. البته حالا حتی در صورت تساوی استقلال هم پرسپولیس با یک پیروزی امتیازات خود را از رقیب سنتی بیشتر خواهد کرد و بدون توجه به تفاضل گل در مسیر صدرنشینی قرار می‌گیرد.

نکته جالب این است که با وجود از دست رفتن امتیازات مختلف از جمله سه امتیاز بازی حساس با اراک، پرسپولیس همچنان شانس این را دارد که در صورت برد در تمام بازی‌ها، به حدنصاب ۷۰ امتیازی برسد.

بهترین قهرمان فوتبال ایران تیم استقلال است که در لیگ بیست و یکم همراه با فرهاد مجیدی ۶۸ امتیاز به دست آورد. این تیم در هفته پایانی فرصت خوبی داشت تا با شکست حریفش به اولین قهرمان هفتاد امتیازی فوتبال ایران تبدیل شود. همچنین پرسپولیس همراه با برانکو و یحیی گل‌محمدی به رکورد ۶۷ و ۶۶ امتیاز در پایان فصل رسیده بود.

این در حالی است که استقلال هم در صورت پیروزی مقابل تمام حریفان به رکورد ۷۱ امتیاز خواهد رسید و شاید این رالی جذاب بین اوسمار و نکونام باشد تا بتوانند خود را به عنوان بهترین قهرمان و البته نایب قهرمان فوتبال ایران مطرح کنند؛ آیا آن‌ها می‌توانند به این رکورد برسند؟

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان