Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:00:36 GMT

هدایای سازمانی، لایق سرمایه‌های انسانی و ارزشمند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۰۷۱۵

هدایای سازمانی، لایق سرمایه‌های انسانی و ارزشمند

کارمندتان با دریافت هدایای سازمانی در مناسبت‌ها و موقعیت‌های خاص مانند روزهای تولد، پرانگیزه‌تر و مشتاق‌تر از همیشه برای تداوم پیروزی‌های کسب و کارتان تلاش خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دنیای پیچیده و بی‌ثبات امروز، حیات و بالندگی مجموعه و سازمان شما تنها با تکیه بر قدرت مدیریت و مدرن‌ترین فن‌آوری‌ها میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلکه بستگی غیرقابل انکاری به خلاقیت و همراهی انسان‌هایی دارد که تخصص و انرژی خود را صرف پیشبرد اهداف شما می‌کنند.

انسان‌هایی که حافظ هویت سازمان شما هستند، به آن معنا و مفهوم می‌دهند و تحقق اهداف مجموعه شما در گرو حفظ ارزش‌های انسانی این نیروهاست. زنده نگاه داشتن کرامت و عزت‌نفس این نیروهای انسانی و پرهیز از نگاه ابزاری به آنها، موجب فزونی حس وفاداری و تعهد آنها نسبت به شما و کسب و کارتان خواهد شد.

 

 

شما به عنوان مدیر هوشمندی که به دنبال بهبود کیفیت و توسعه کسب و کارتان در این بازار پر رقابت هستید، هیچ گاه فراموش نکنید حفظ وفاداری کارکنان امری بسیار با اهمیت و اساسی می‌باشد. مدیران توانمند و کاردان باید تدابیری بیاندیشند تا در شرایط رقابتی کنونی که ممکن است پرسنل کارآزموده و مجرب توسط شرکت‌های رقیب جذب شوند، سرمایه‌های انسانی مجموعه‌اش را حفظ نمایند. ایجاد یک محیط حرفه‌ای و پویا، فراهم بودن فرصت شکوفایی و یادگیری و احساس امنیت و ثبات شغلی از دیگر محرک‌های انگیزشی قدرتمندی هستند که کارکنان شما را به همراهانی متعهد و دلسوز نسبت به سرنوشت شما و سازمانتان تبدیل خواهند کرد.

از سوی دیگر واحدهای منابع انسانی می‌توانند با شناسایی نیازها و ویژگی‌های منحصربفرد کارمندان و استفاده از محرک‌های انگیزشی بیشتر و صمیمانه‌تر مانند هدایای سازمانی یا هدایای شرکتی، پیوندی ناگسستنی‌تر از همیشه را باعث شوند. این هدایا می‌تواند برای کارکنان انعکاسی از میزان ارزش و اعتباری باشد که شما برای آنها قائلید. بنابراین ظرافت و دقت در انتخاب هدایای سازمانی و شرکتی بسیار مهم و حساس می‌باشد. هدایا باید به گونه‌ای انتخاب شوند که احساسات خوشبختی و قدرشناسی به روحیه کارمندان تزریق شود.

کارکنانی شاد، امیدوار و پرتلاش با انتخاب هوشمندانه هدایای سازمانی

کارمندتان با دریافت هدایای سازمانی در مناسبت‌ها و موقعیت‌های خاص مانند روزهای تولد، اولین روزهای کاری برای کارمندان جدیدالورود، اعیاد مختلف، کسب موفقیت‌های کوچک و بزرگ حرفه‌ای، کسب مقام‌های بالاتر، ازدواج، تولد فرزند و حتی گاها دریافت هدیه بدون هیچ دلیلی از سوی شما، نقش خویش را در موفقیت‌های مجموعه‌تان پررنگ‌تر خواهد دید و احساس بیگانگی در محیط کار را نخواهد داشت. در نتیجه پرانگیزه‌تر و مشتاق‌تر از همیشه برای تداوم پیروزی‌های کسب و کارتان تلاش خواهد کرد.

برای کارکنان جدیدی که در جهت قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت شخصی و حرفه‌ای، به مجموعه شما می‌پیوندند و یا پرسنل سازمان‌های دیگر که در تعامل مستقیم با کسب و کار شما هستند، دریافت یک کوله‌پشتی یا کیف، یک خوشامدگویی گرم و دلپذیر خواهد بود. که آنها را دلگرم و امیدوار به کار در فضایی صمیمی و دلنشین خواهد کرد. و یا حتی برای کارکنان قدیمی شما که متناسب با نوع فعالیتشان مدام در رفت‌وآمد هستند داشتن یک کیف یا کوله‌پشتی مناسب و زیبا در مناسبت‌های مختلف یک ضرورت می‌باشد.

روزهای پایانی سال، بهانه‌ی قشنگ و دلچسبی ست برای قدردانی از زحمات خالصانه کارمندانتان در سالی که گذشت. که پس از آن نوروز باستانی و تعطیلات آن را در پیش خواهیم داشت. اهدای یک پاور بانک تبلیغاتی که از اقلام ضروری این روزهای ماست می‌تواند به عنوان یکی از هدایای سازمانی پایان سال و یک هدیه به‌یادماندنی و کاربردی در سفرهای نوروزی کارکنانتان به کار آید، آنها با به خاطر آوردن تدبیر و هوشمندی شما در انتخاب آن، یاد و حس خوب همراهی شما را در تمام تعطیلات با خود خواهند داشت.

چنانچه کارکنانتان روز اول کاری بعد از تعطیلات نوروزی به مناسبت آغاز سال جدید و شروع فعالیت‌های کسب و کارتان، با میزهایی آراسته شده از ست‌های شیک اداری همراه با گلدانی زیبا و فرح‌بخش مواجه شوند، مطمئنا از حسن تدبیر شما شگفت‌زده خواهند شد.

طی یک مطالعه در کشور انگلیس، گل‌ها و گیاهان در محیط‌های اداری و رسمی باعث افزایش 15 درصدی بهره‌وری پرسنل خواهند شد. وجود گلدان‌ها روی میز کار کارکنان به بهبود تمرکز و خلق‌وخوی آنها هم کمک شایانی خواهد کرد. کارمندی که در روز تولدش که دوست‌داشتنی‌ترین روز زندگی اوست و یا کارمندی که با امید دستیابی به رشد و پیشرفت به مجموعه شما پیوسته، در صورت دریافت یک گلدان زیبا با انرژی سرشارتر برای شما و مجموعه‌تان تلاش خواهد کرد.

جعبه‌های پذیرایی پرکاربرد و شیکی که می‌توانید به مناسبت‌های مختلف به سرمایه‌های انسانی خود هدیه دهید، یکی از پرطرفدارترین هدایای سازمانی خواهند بود. جعبه‌های ظریفی که کاربری‌های متفاوتی بر روی میز کارمندانتان و یا حتی در خانه‌های آنها خواهند داشت.

دریافت ساعت‌های رومیزی زنگ‌دار از جانب کارمندی که به دفعات دیر بر سر کار آماده شده، یک تذکر دوست‌داشتنی خواهد بود. شما به جای واکنش تکراری و منسوخ شده‌ی تنبیه، از شیوه‌ای استفاده نمودید که کارمند را مشتاق به اصلاح رفتارش می‌کند. همراه کردن این هدیه با یک گلدان کوچک گل، تاثیرگذاری‌اش را دوچندان می‌نماید.

ساعت‌های رومیزی زنگ‌دار یکی از هدایای شرکتی نمادینی خواهند بود که برای هر فردی در هر شرایط سنی و شغلی مناسب خواهند بود.

 

 

خانواده‌های کارمندانتان از ارزشمندترین سرمایه‌های آنان می‌باشند. اهدای یک قاب عکس به کارکنان جهت قراردادن عکس‌ عزیزانشان بر روی میز کار آنها همراه با انرژی فوق‌العاده‌ای برای آنان خواهد بود.

وقتی در فراز و نشیب‌ روزهای بی‌ثبات و پر از استرس مجموعه‌ی خود قرار دارید، به کارکنانتان یادآوری کنید که به فکرشان هستید و سپاسگزار تمام تلاش‌های بی‌وقفه و خالصه آنها خواهید بود. دریافت یک هدیه‌ سازمانی هرچند کوچک مانند لیوان تبلیغاتی یا فلاسکی با طرح و رنگی دلچسب و دیدنی که نام او بر آن حک شده، در یک بسته‌بندی شیک که در خور آنان باشد برای لحظه‌ای هرچند کوتاه خستگی‌شان را دور می‌کند تا پس از نوشیدن یک نوشیدنی گرم و دلنشین با انرژی بیشتر کار را از سر گیرند.

صنایع دستی که از هنر ظریف و اصیل ایرانی برآمده است، برای کارمندی که به تازگی در مرحله‌ی جدیدی از عمرش قدم گذاشته و با جسارت و شایستگی مسئولیت یک زندگی را پذیرفته است می‌تواند زیباترین و به‌یادماندنی‌ترین انواع هدایای سازمانی باشد. این هدیه‌ی اصیل و بی‌نهایت ارزشمند از جانب شما برای او همراه با بهترین و گرم‌ترین شادباش‌ها خواهد بود. و او را همراه و دلسوز همیشگی شما خواهد کرد. 

این صنایع دستی زیبا و پر از روح اصیل و کهن ایرانی، یکی از بهترین و بی‌نقص‌ترین هدایای شرکتی برای نوروز باستانی مردمان ایران‌زمین یا اعیاد دیگر هم خواهند بود.

مجموعه‌ی پویای شما همیشه شاهد رشد و بالندگی کارکنانی خواهد بود که با تلاش و پشتکار فوق‌العاده خود به مراتب والاتری رسیده‌اند. سپاسگزاری و قدرشناسی از حضور پر از مسئولیت و متعهدانه‌ی این عزیزان با هر کلام و هدیه‌ای قابل بیان و به جا آوردن نیست. اما با تهیه‌ی تندیسی زیبا و حک کردن نام او بر تندیس که برگرفته از روح کهن ایرانی ست، او را امیدوارتر، درخشان‌تر و خلاق‌تر از همیشه راهی جایگاه جدیدش در سازمان خودتان خواهید کرد.

این روزها، روزهای سخت و طاقت‌فرسایی برای کارکنان شما و همه‌ی ساکنین این کره‌خاکی می‌باشد. چرا که همه ما از یک درد مشترک رنج می‌بریم و آن هم بیماری کووید 19 است. چه بسا شما به ناچار از کارکنان خود دور افتاده‎اید چرا که حفظ جان و سلامتی آنها ارزشمندترین معیار شما برای تصمیم‌گیری در این مورد بوده است. به همین خاطر آنها از خانه‌های خود مجدانه و سرشار از حس مسئولیت همچنان در حال خلق ارزش برای سازمان شما هستند. با این حال این دورکاری و دور بودن از فضای گرم محیط کاری که شما برایشان ایجاد کرده‌اید، ممکن است کمی باعث دلسردی و سردرگمی آنها در این اوضاع وانفسای دنیایمان شود. پس بیایید به آنها یادآوری کنید که همچنان از ارزشمندترین سرمایه‌های شما هستند. با تهیه یک پک زیبا و جذاب با یک عنوان امیددهنده مانند پک شادی یا اسمایل پک به سراغ آنها بروید و نشاط و زندگی را در روح آنها جاری سازید.

یک پک که می‌تواند شامل گلدان کوچک، یک ماگ تبلیغاتی زیبا به نام خود او، ست رومیزی جذاب و روحیه‌دهنده، دفترچه یادداشت‌های فانتزی و دلگرم کننده، یک قاب عکس از او در کنار همکارانش که در گذشته گرفته شده،‌ یک پازل زیبا و سرگرم‌کننده، یک چراغ مطالعه برای قرار دادن روی میز کارش در خانه و هرچیز دیگری که می‌تواند برای او جذاب باشد به همراه یک متن خاص و مخصوص خودِ او که متناسب با ویژگی‌های

دورکاری و دور بودن از فضای گرم محیط کاری که شما برایشان ایجاد کرده‌اید، ممکن است کمی باعث دلسردی و سردرگمی آنها در این اوضاع وانفسای دنیایمان شود. پس بیایید به آنها یادآوری کنید که همچنان ازارزشمندترین سرمایه‌های شما هستند. با تهیه یک پک زیبا و جذاب با یک عنوان امیددهنده مانند پک شادی یا اسمایل پک به سراغ آنها بروید و نشاط و زندگی را در روح آنها جاری سازید.

یک پک که می‌تواند شامل گلدان کوچک، یک ماگ تبلیغاتی زیبا به نام خود او، ست رومیزی جذاب و روحیه‌دهنده، دفترچه یادداشت‌های فانتزی و دلگرم کننده، یک قاب عکس از او در کنار همکارانش که در گذشته گرفته شده،‌ یک پازل زیبا و سرگرم‌کننده، یک چراغ مطالعه برای قرار دادن روی میز کارش در خانه و هرچیز دیگری که می‌تواند برای او جذاب باشد به همراه یک متن خاص و مخصوص خودِ او که متناسب با ویژگی‌های منحصربفرد همان شخص موردنظر نوشته شده و در آن عنوان شده که به عنوان سرمایه‌ی آن مجموعه همیشه ارزشمند و قابل‌ستایش خواهد بود. و جایگاهش همیشه در مجموعه‌ی شما برقرار است.

منحصربفرد همان شخص موردنظر نوشته شده و در آن عنوان شده که به عنوان سرمایه‌ی آن مجموعه همیشه ارزشمند و قابل‌ستایش خواهد بود. و جایگاهش همیشه در مجموعه‌ی شما برقرار است.

 

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: هدایای سازمانی برای کارکنان کسب و کارتان روی میز کار تر از همیشه شما هستند مناسبت ها کسب و کار مجموعه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: منابع انسانی غنی‌ترین و بزرگترین سرمایه‌های هر سازمان هستند و اگر بخواهیم به آینده و گذشته و زمان حال نیروی انسانی بی‌تفاوت باشیم، مطمئناً خطرات و آسیب‌هایی، گریبان‌گیر مدیریت شهری خواهد شد و ما پاسخگو به این وضع خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این روز بزرگ را بر تمام برادران سلحشور سپاه پاسداران و تمام کسانی که در راه حفظ امنیت و آرمان‌های انقلاب با جان و دل و در حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز سپاه فراتر از گذشته عمل می‌کند و اقتدار خود را در عملیات "وعده صادق" به رخ جهانیان کشید، افزود: امروز سپاه با اقتدار کامل قلب استکبار را مورد هدف قرار داده است و استکبار جهانی نیز به قدرت نظامی ایران اسلامی پی برده‌اند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به دغدغه اصلی این کمیسیون در راستای دفاع از احقاق حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری ارومیه گفت: یکی از زیباترین کارهای مدیریت شهری که در گذشته به صورت وسیع اجرایی می‌شد گرامیداشت‌های خاص چون روز ملی کارگر، ارج نهادن به مقام بازنشستگی و ارزش دادن به پرسنل زحمتکش شهرداری و روز حمل‌ونقل بود که متأسفانه امروز مشاهده نمی‌شود.

پناهی تصریح کرد: منابع نیروی انسانی غنی‌ترین و بزرگترین سرمایه‌های هر سازمان هستند و اگر بخواهیم به آینده و گذشته و زمان حال نیروی انسانی بی‌تفاوت باشیم، مطمئناً خطرات و آسیب‌هایی، گریبان‌گیر مدیریت شهری خواهد شد و ما پاسخگو به این وضع خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به تصویب بودجه رفاهی برای پرسنل زحمتکش شهرداری، مناسبت‌ها، گرامیداشت‌ها و تأمین رفاه پرسنلی از سوی شورای اسلامی شهر، این موارد در دستور کار شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قرار بگیرد.

پناهی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پرداختی‌های مالی گفت: برای چندمین بار جا دارد از مدیریت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری در جهت پرداخت به‌موقع حق و حقوق پرسنل و نیز معوقات آنها و نیز پیمانکاران در پایان سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کنم.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات باقی مانده پرسنل هرچه سریع‌تر پرداخت شود، یادآور شد: توجه و استفاده پرسنل از تسهیلات بانکی باید مورد توجه ویژه معاونت مالی و اقتصادی و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قرار گیرد و گاهاً شنیده می‌شود که نیروهای شهرداری برای استفاده از تسهیلات بانکی دچار مشکل هستند.

پناهی اظهار کرد: راه‌اندازی و احیای شرکت‌های تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه با توجه به تأکیدات مکرر، باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد و در جهت بهره‌مندی پرسنل از امکانات آن هرچه سریع‌تر موانع و مشکلات تأسیس شرکت تعاونی رفع شود.

وی با بیان اینکه آمار نیروی انسانی شاغل در شهرداری به شورا ارائه شود، گفت: توجه به حفظ و نگهداری و ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری و نیز دفاع از حقوق و حقوق دارایی‌های شهرداری ضمن تعیین و تکلیف، لیست اموال شهرداری به شورا و کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا ارائه شود.

کد خبر 746911

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه